*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #126 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har bakt snurrer ja!!!!!!!!!!!! Fikk dattera til å ta bilde mens jeg holdt på.............. vet ikke om det ble så bra, siden jeg bare har mobilen (og den er gammel altså)...skal legge det i albumet;) Jeg vet ikke om jeg er sååååå fornøyd egentlig...... de hevet ikke noe særlig etterpå....men har ikke stekt den heeelt frerdige da, siden de blir lagt i fryseren og da må de innom ovnen når de tines (for snurrer er best når de er varme!) Jeg skal på kamp jeg snart, men leste inne på skravle om ei som ville leie jentfilm, da tok jeg litt av og det ga meg lyst til å krølle meg opp i dofan og bare slappe av........ Er jo sååååå mange søte filmer å se;) Har lyst til å se ordentlig griiiiiiiiinefilm i dag jeg........ Har dere en NY film å foreslå............??????
♥Tiny Skrevet 1. oktober 2006 #127 Skrevet 1. oktober 2006 Begravelsen imorgen er til han som har vært samboer med oldemor.. Han døde uka før henne, så nå begraves de begge samme uka.. Jeg vet at uka blir et lite helvete, men det går nok bra Mamma og svigermor skal hjelpe meg med forbredelser til dåpen! Skjønner ikke hvor denna skepsisen deres kommer fra??? *himlelittmedøynene* men om dere vil kan dere komme altså idag har Tiril virkelig oppdaget sin egen stemme!!!!!!!! Hun skrek, ikke sånn gråte skrik.. også ligger hun på gulvet med babygymmen og lager masse lyder så kos!!!!!!!! puppen kaller....
*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #128 Skrevet 1. oktober 2006 Mulig jeg har lagt inne denne linken før, men den er så søøøøøøøøt at den trenger å bli hentet frem fra glemselen;) http://www.grineflip.dk/funstuff/indvendig_rensning.htm Mens den vasker hos dere, stikker jeg på kamp;) (har forrsten vondt oppe ved ribbeina allerede av lillingen.......... litt tidlig det kanskje?)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #129 Skrevet 1. oktober 2006 Hehe.. søt link ) Til og med pusen min kastet et ekstra blikk på skjermen. Vært på middag hos pappa i dag vi da. Han hadde besøk av slekt fra nederland, så måtte jo opp og vise frem magen. Så da ble det middag, dessert og kaker og kaffe. Så føler meg egentlig ganske mett ja... Rosensorg måååååååååå bare tape kampen!!
_svana_ Skrevet 1. oktober 2006 #130 Skrevet 1. oktober 2006 Sånn. Nå er skjermen min rengjort. Det trengtes. Har gitt opp TIL gitt. Halve magen min er rødflammet. Sånn går det når man ikke er forsiktig med varm væske og stor mage. Buhu så vondt det gjorde. Heldigvis ikke ul for på fredag.
Molait Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #131 Skrevet 1. oktober 2006 F**********N!!!!!!!!!!! Tok feil jeg. FØrste kontrollen var jo på torsdag. På hs. Drit og. Jeg som hadde gledet meg:((( Kan sikkert få komme ned å sjekke vekt og lengde, men skulle jo treffe de andre påbarselgruppa. Og legesjekk og. Drit og assa. Lei meg...
*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #132 Skrevet 1. oktober 2006 *Trøste* Molle!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er dritt når sånn skjer!!! (Med stoooooooort smil rundt munnen siden jeg bare ikke klarer lande etter den uuuuuuuuutrolig flotte kampen jeg har vært på! Tenk at de ikke tapte når jeg var på stadion;) Jeg er såååååååå fornøyd!!! Spes siden de kunne ha spilt uavgjort også uten å rykke ned på tabellen, Brann hadde måtta banke Odd med 9 mål for å ta oss...hihi) Glemmer sikkert å komentere noe nå...hihi..ikke lei meg egentlig;)
Molait Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #133 Skrevet 1. oktober 2006 takker. Jævla irriterende assa. Får ringe ned i morgen. *blåserpåmagentilsvanine*
_svana_ Skrevet 1. oktober 2006 #134 Skrevet 1. oktober 2006 Datt ut av msn og kommer meg f*** ikke på igjen. Sorry Molle og 1D, men det ser ut til at praten der tok en bra slutt.
*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #135 Skrevet 1. oktober 2006 Bra slutt??? Syns den var heller BRÅ jeg altså! Leita etter deg nå ja... Jaja. Natta da svana;)
Molait Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #136 Skrevet 1. oktober 2006 Ja jeg fikk nå masse i retur jeg, så bra og bra. Legge meg jeg da. Natta jenter:)
_svana_ Skrevet 1. oktober 2006 #138 Skrevet 1. oktober 2006 Mente selvfølgelig BRÅ slutt. Det er jo så in med skriveleifer her, prøvde vel bare å være med i klubben. Vel, nå ble jo alt gørr. Så da går jeg og legger meg. Natta!
*1D* Skrevet 1. oktober 2006 #139 Skrevet 1. oktober 2006 Oppe enda jeg da................... Måtte se Eastenders fra helga, gikk glipp av forrige helg skjønner dere, og bare 1 episode på lørdag.......... Ikke at jeg følger med altså!
Herkules Skrevet 1. oktober 2006 #140 Skrevet 1. oktober 2006 Tiny altså du er så fllink med rutiner og matte på gulve og alt vi har liksom ikke kommet så langt vi. For å få det inn med teskje hvor lenge sover hun i strekk om natten Så du får det travelt til uka , lykke til. Hadde opplegg hver dag den uken som var og nå er jg sliten 1D nå får Rosenborg sørge for at Brann ikke vinner. Langtekkelig ul du hadde da. Er det altså slik at det ar vært problemer med barnets nyrebekken ? Svanie blir feil med ny lege hver gang blir som Oskar som krympet 2 cm på5 dager på helsestasjonen oi holdt på å glemme magen går det bra? Blåse blåse? Simba hvordan går det?????? Cat hvordan er det med sfmål og andre jm greier? Snill som hentet mannen da Teit sjåfør som drikker!!!!!!!!! Babb er det et lokalt utrykk eller et veldig cat og molle utrykk? Molle syns du imponerte med fluetips har ikke disse fluene men bra jobba! Uf så kjedelig med Hs timen prøv å få ny kanskje, vekt og sånn får du jo. Håper han får sovet litt mer etter hvert nå da Er det bare jeg som ikke har bakt??? Mente Softis ja hm det var digg uansett vondt i magen eller ikke og mye bedre enn tørre kaker som det så ofte er på sånne konferansegreier. Skrivefeil det har vi vel ikke her inne? Snakk om heis her, hos gyn er heisen så liten at jeg faktisk måtte sette vognen på skal vi se høykant omtrent i alle fall ikke plass til vogn inni heisen Film: kan ikke en dritt jeg Glemte å skryte litt av meg jeg på møtet hadde vi en sånn sosial moro greie, sporlek ala davinci koden Oppgaven var å finne frem til en kode Laget vårt vant overlegent Oskar var på mitt lag så han har vunnet sin første konkurranse 8 uker gammel Stakarn gikk fra pupp til springing i gangene – ikke rart han gulpet i heisen Babanam: hva slags hund har du? Kjedelig med familien din da, du skal se de ryr seg litt likevel ta vare på din egen lille familie du Jeg kommer ikke til å møte deg dessverre 1d jeg reiser utenlands, uff det var synd. Fu får ta med deg poden nedover så snart du kan så skal vi se hva vi kan gjøre. God nattzzzzzzzzzzzzzzzzz
*1D* Skrevet 2. oktober 2006 #141 Skrevet 2. oktober 2006 Er her enda............................ Herk; Lillingen har forstørret nyrebekken ja, så jeg blir fulgt litt nærmere. De mener de ikke ser noe som tilsier at de trenger å "gjøre noe" nå, men de vil være sikker de også sikkert og dermed flere kontroller enn vanlig med UL. Pappa`n er jo operert for innsnevring på urinveiene og jeg har vært på utredning for nyrene jeg også pga 4 nyrebekkenbetennelser. Så han har litt å "kjempe mot";) Har bestemt meg for ikke å uroe meg før kvelden før neste ul jeg da, blir sliten hvis jeg skal være urolig i 6 uker ihvertfall. Jeg kommer nedover 10 november også........... da blir det knapt med tid til møte siden dattera blir med, men du bor nærmere byen gjør du ikke så det hadde vel kanskje gått ann å møtes alikevel? Også lurer jeg på hva de tallene du skriver betyr???? er det en hemmelig kode eller???? De er: hvis noen av de andre lurer på hva jeg babler om nå Flinke gutten som vinner så tidlig i livet, tidlig krøkes som god vinner skal bli;) Jeg har store planer om å holde Brann etter oss på tabellen, hvis noe lurte på det altså NÅ må jeg legge meg! NATTA!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #142 Skrevet 2. oktober 2006 Herkules: jeg har en ekte kjøter. hehe. blanding av rottweiler og buhund. ;O) supersøt, men har rukket å bli 14 år, men vet. tror han lett lever til han blir 15. Mm noe akutt skjer. jeg har et håp om at han kan bo med oss når vi får baby, men han er sykelig sjalu på samboer allerede, så jeg har mine tvil..han bor hos pappa for han har stor hage og er pensjonist. ok, hvis noen av dere er våkne: jeg sitter her med kynnere av en annen verden. de kommer og går ganske ofte..de gjør ikke vondt, men jeg våknet av dem. og nå har jeg vært våken i tre timer..men jeg ahr jo fem uker igjen, så det er vel for tidlig å håpe på noe?? har ingen andre tegn. på den annen side: hvis jeg føder nå, så kan jo pappa besøke meg og ikke omvendt..hehe. det skal sies at selvom pappaen min er litt rar, så er han veldig veldig snill. ;O) i alle land og dager..skal man ha så mange kynnere?? er det legitimt å ringe føden hvis det ikke gir seg innen to timer? da har ejg hatt det i 5 timer..det gjør jo ikke vondt så det plager meg jo ikke i grunnen, men det er jo litt underlig..;O)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #143 Skrevet 2. oktober 2006 glem kynnerspm mitt. jeg tror jeg skylder på bringebær-teen...;O) har neon av dere brukt det forresten?
_svana_ Skrevet 2. oktober 2006 #144 Skrevet 2. oktober 2006 OMG! Nå kaaaaver de noe helt sinnsykt. Riktignok har jeg spist en liten yoghurt, men ok. Kynnere vet jeg alt om, bringebær-te vet jeg ingenting om. Også er jeg litt trøtt. Snart får jeg besøk!!! Hurra! Hvor til utlandet skal du da Herk? Satser på at babyen din er frisksomenfisk 1D! ... og jeg er på msn igjen :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. oktober 2006 #145 Skrevet 2. oktober 2006 Herkules: Babb er en forkortelse for kebab, noe de fleste på romerike sier ) Sf mål og sånn.. hmmm.. jeg ligger nå over streken på kurven da, men innenfor normalen. Molle ville vel sagt at det er det eneste stedet jeg er innenfor normalen ))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. oktober 2006 #146 Skrevet 2. oktober 2006 Halsbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #147 Skrevet 2. oktober 2006 ta litt natron i ett glass vann- fant tipset under kjerringråd og det funker på meg ihvertfall! ;O)
Molait Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #148 Skrevet 2. oktober 2006 Svanine: Takk for kanel snurren.... den var veldig god.. koste meg veldig molait vil ikke kysse meg...hva gjør jeg..?? hilsen Mr.M hahaha, tidenes første Tråd-innlegg av en mann:) (han skrev helt selv. Det er helt sant) Må si at runde 1 var gode men runde 2 er fullt på høyde med både Hr. Nordby og han Willy. Har baguetten gått ned enda da tro? Kjipern med halsbrann, et lovehearts:) Jeg ville sagt hva sa du? liksom! Ja ok da, men det er da kjedelig å være normal uansett... Skal du i morgen Tiny? Er du hjemme på formiddagen? Mulig jeg stikker oppom etter stol og minifom isåfall. Sikekr på at du ikke skal ha den? Hun begynner vel å bli så stor nå at den ikke trengs. Er vel hovedsakelig til de 3 første mnd. Bringbærte droppa vi. Har drukket appelsinte i dag da:)
_svana_ Skrevet 2. oktober 2006 #149 Skrevet 2. oktober 2006 Mr. M: Hvorfor vil ikke Molait kysse deg? Er det fordi du har kanelånde? Fint at du likte snurren :-) Ms. M: Ja, baguetten har gått ned. Må jo ha mat. Igjen: Tusen takk for maten! Veldig koselig med besøk, og Edvard var jo bare såå skjønn. Neste gang jeg kommer på besøk er jeg kanskje flinkere å kle på små hottentotter også? ;-) Øvelse gjør mester, det gjelder også i bakverkenes verden. Så det er håp 1D - prøv igjen! Har scrappa litt nå. Molait sa jeg måtte henge i, så da turte jeg ikke annet.
*1D* Skrevet 2. oktober 2006 #150 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har heldigvis bare fått skryt av snurrene så langt da;) Så det er vel bare jeg som legger lista for høyt? Halsbrann er noe dritt! Det er vondt i ribbeina også.......(Skjønner ikke hvorfor det kommer NÅ? Er tross alt 93 dager igjen til termin!) Babb er godt på 1001 Natt! Men ingen andre steder...........jo en i Oslo, men husker ikke hva den heter for jeg har aldri vært der selv, bare fått beskjed om at det er den eneste som duger;) Ja hva er det med bringebærbladte??? Jeg drikker Chai jeg, "e gåttar enn prim" (ikke glad i det, så passer dårlig på meg dette uttrykket..). Drakk den teen første gang på Tehuset på løkka i sommer. Chai-latte må de vite! Jeg er crapp på scrapping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hold på med boka til dattera i x-antall år nå................. kommet til første året i barnehagen (ca 3 år).................. Og jeg har ikke skrevet noe enda da..............bare limt inn bilder................(vilbaresiatjegsamlerpåALTforålimedetinnidettemonsteretavenbokdettetilsluttblir.....menhjelperikkesidendetnåfyller3skufferogjegfortsattikkeharlimtdetinn..............................Hjelp?) Gubben lurer forresten på hvor det har blitt av kjærringa hans:) Har jo bakt mer den siste uka enn jeg har gjort de siste 4 årene tilsammen... Gleder seg til å komme hjem da, det er bra:) Grattis med første mannesvar Mr. M:) Noen jeg glemmer igjen nå?? HEIA ROSENBORG;) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå