Gå til innhold

:o) TRÅDEN (o:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre at du ikke er såååå urolig for Oskar da:)

Jeg kjenner til følelsen når babyen er syk og man ikke er helt sikkert på hva man skal gjøre og når og hvor lenge og altsånn;) Trøst deg med at det blir bedre når de er litt gamlere, men like ille igjen med nestemann;)

Jeg skulle jo svare alle forrige dagen, men data`n lklikka jo og jeg har ikke gidda svare etter det jeg egentlig (vet det er litt dårlig av meg altså, men det er fordi jeg bor så langt nord tror jeg...heheh)

Jeg er stappmett enda, men jeg har sååååååååååå lyst på mere fårikål.... Kanskje jeg rekker litt til før jeg legger meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lagde kanelboller på fredag, 1D. Hadde en pose med møllerens bollemix eller hva det nå heter i skapet som jeg tenkte jeg skulle bruke opp. Kjevlet ut deigen, smører på karamellsaus og litt kanel og sukker. Blir sinnsykt godt!! Til og med mr T som ikke er noen kakemons forsynes jeg seg mer enn en gang da ja :))

Stakkar lille Oskar da, men så lenge feberen bare er 38 og han får i seg mat så tror jeg det går helt fint. Men som 1D sier, er du veldig bekymret så ta heller en telefon til legevakta og hør hva de sier, er ikke noe alright å gå rundt å være bekymret for disse små.

Og for de som måtte lure så var det pulings/tv og tv/svigers :P Men har da hatt oss hos svigers åssa da :P Tihii..

Skrevet

Noen svar i korttekst.......

Krokanis: Æsj! (Daimmelkesjokolade går til nød ann)

Puling, svigers og tv: Hehe......

Sofa: kom han eller???

Tub: Har ikke sett sånn jeg........hvor finner jeg det da???

Hvitvin: bytter glatt endel penger mot BAYLIS jeg nå................

Treninge: FLiNKE jenter! (i boka jeg har lest om svangerskap så står det at dette ikke er tiden for å begynne å trene...........den er grei;)

Dette ned fra stilas: Auuuuua, ikke godt med kutt i hånda!

Blakk: Frivillig blakk hele tia jeg da......... Har aldri mer enn 2000 på kontoen jeg.......

Kjøla: jeg var kjøla forrige helg jeg...........det er noe DRITT!

Ammeinnlegg: Jeg trenge aldri ammeinnleggene jeg da..... selv om jeg lak litt avogtil så var det nok av med en klut inntil puppen i 2 sek så stoppet det:)

Tror ikke det vcar mere å kommentere............

Skrevet

Hehe.. det kaller jeg å kommentere effektivt :))

Men hva skjer med simbamamma da??

Skrevet

Jeg aaaaaaaaaaner ikke, hun er vel ferdig født nå vel?????

Har ikke sett at hun har vært innlogget på msn eller..........

Håper alt står bra til!

Skrevet

Uff ja tenkt samme selv. Har heller ikke sett henne pålogget på msn. Tror hun har vært det, for står ikke lenger 14 dager igjen bak navnet. Så etter nå. Stod der sist jeg sjekka. Hun må ha tatt det bort nå nylig.

Simba hvor er du? Går alt bra?

Flink å bake.

Sikkert ikke farlig med Oskar. De kan også ofte få feber uten at de er syke. (sa det på sykehuset) Bare pass på at han får i seg veske og følg med på allmenntilstanden hans. Vet ikke hvordan det er ift at han er født såpass tidlig da. Hmm husker ikke i farta, men hvor mye for tidlig kom han igjen?

GUTTEN MIN ER 1 MND. I DAG :oD

Tenk for en mnd siden lå han naken inntil meg:)

Skrevet

Er det bare meg som ikke har simba på msn? Prøvde å søke på "Simbamamma" og "Hamar" på telefonkatalogen, men fikk merkelig nok ingen treff.

Er fortsatt forkjølt, men det kommer seg. Vaska vinduene på soverommet så nå er jeg offisielt ferdig med vindusvaskinga. Riktignok er de jeg vaska først begynt å bli skitne igjen, men det driter jeg i...

1D: Har ikke gitt deg oppskrift fordi det er jo bare å lage bolledeig, kjevle ut, også kline sukker, kanel og smør på. Rulle sammen og skjære opp. Er så lett så :-) Må si jeg er imponert over bakverket ditt forøvrig, selv om jeg ikke har smakt. Selv er det så mange barselsbesøk at kanelbollene forsvinner som dugg for solen (+ at jeg er jo sykemeldt...)

Håper Oskar er bedre i dag!

Hva skal jeg gjøre nå? Kanskje slappe av litt etter vindusvaskinga... eller gå en tur på butikken... hmm... *tenke*

Skrevet

Jeg har heller ikke simbamamma på msn, Svanine. Merkelig at hun ikke står oppført i katalogen :))

Skrevet

Da var helga over.. Men hvilken dag er det? Sånn er det hver eneste dag... hihi... Må tenke over hvor man er i uka og hva man skulle gjort.. *skyldepåammetåka*

Herkules: Uffameien da.. Stakar Oskar.. Håper han er bedre nå da :) Du får kose ekstra mye på han!!!

Svanine: Så flink du er som har vaska alle vinduene dine!! Og all den bakinga og da *skrytelittavsvanine*.. Hva skal du finne på nå da? Kommer du til å kjede deg?

Cat: pule, svigers, tv... Litt av noen kombinasjoner da :) hehe.. Men hva blir det til med lunsj da??

Molle: Gratulerer med 1 måned til deg og Edvard!!! Det går jammen meg fort ja!!!

Simbamamma: Hvor er du??? Håper alt er bra med deg og nurket!!!!

1D: det var mange korte svar på en gang! Flink du er!! Og flink du er som baker et lass også *skrytelittav1Dogså*

Helgen her har vært rolig egentlig :) Deilig!!! Slappet av med gubben, handlet litt og igår var vi i bursdag til kusine og fetter av meg.. Hele familyn samla.. Og gjett hvem som fikk mest oppmerksomhet :) hehe.. Men hun fikk nå sovet litt innimellom all kosen også da :)

Må skryte litt av henne nå også da!! Hun sov 11 timer inatt!! (ikke i et da, men hadde 10 minutter pupp halv 4 og slokna med en gang), la seg 20.30 og opp 7.30 :) Deilig!!

Også har jeg prøvd å rydde litt i boden! Vi har så jævlig mye ROT!!!!!!!!! Gubben skal spare på ALT!!!!!!!!!! Er alle menn sånn kanskje??? Kan faen ikke kaste en dritt, for han kan jo få brukt for det seinere.. Yeah right!!!!

Skrevet

Tja hva med lunsj på onsdag?? Har en avtale i banken halv elleve, så lunsj i tolv tiden hadde jo passet bra :))

Og Molle, lunsjen er for deg også da og alle andre som vil være med. Regnet med at du skjønte det da.. :P

Skrevet

Skulle jeg skjønt det? Skukke vært dum jeg vøtt ;)

(hvor har jeg hørt det uttrykket der før tro..)

Hyl og skrik. Puppen kaller. Får visst kommentere mer senere.

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten din, simbamamma!!

Skrevet

Jeg kan onsdag :)

Vippestolen er godkjent Molle :) Må nok ut å kjøpe en vi og nå!!!

Skrevet

Takk for skryt Tiny :-) Alltid kos å få det. Du får meg til å føle meg skikkelig flink, og slikt trenger tjukke vrak å få høre en gang i blant... hehe.

Har fortsatt en del å henge fingrene i, så det er ingen fare. Lurer på om jeg må ta meg en liiiten tur ned til sentrum i morra. Trenger noen små langermede bodyer. Men det blir en kort tur, også sofa etterpå :-)

Cat: Har med vilje ikke kommentert dine helgeeskapader. Ikke fordi jeg er er missunnelig på tv eller svigers, men den der andre greia. Kaniner - det er det dere er! Her er det tørke på den fronten. Tror kanskje det 80-tallet har noe å si... (og nei, det er ikke tiåret eller en ny, fancy stilling jeg mener.)

Gratulerer Simba!!!!

Sambo har hengt opp bildene på barnerommet, og det ble superfint!

Nå... må jeg ha nesespray!

Skrevet

Ja gratulerer her og simba:)

Må titte bilder. Vi tenkte å putte et fotavtrykk og håndavtrykk i rammer vi.

80 er da intet tall!!

Fint stolen funker da:) Onsdag? Trodde vi snakket om torsdag jeg. Høre litt. Fått peng, så da kan jeg ete jeg og:)

Ja og cat, jeg så jo ikke den meldinga før grisesient. *vinker tilbake*

Skrevet

Tja... sa jo ikke hvilket tall som kom etter 8 da...

Skrevet

Og jeg som ble så lei meg fordi du ikke ville vinke tilbake, Molle :(

Lunsj på onsdag da?? Pikkene på hjørnet?? Klokka 12?

Skrevet

Obs... mente selvfølgelig pikene på hjørnet :P

Var det ikke dit du ville Tiny?? Er absolutt det samme for meg..

Du da Molle??

Skrevet

En kommentar ti 1D:

Bilde av masse boller og horn er intet bevis på at DU faktsik har bakt. Tenkte jeg skulle neve det bare...

Skrevet

Jeg og lurer litt på de pikkene jeg også.......................... Går det ann å reservere bord der?????

Jeg har besøk denne uka av ei jeg har blitt kjent med her på bim....hun er ukependler frem til fødselen pga jobb og gubben min er jo offshore:) Blitt endel snop i dag etter middag;)

Var på sv.k i dag: Har lagt på meg en heeeeeeeeeel kilo:) Også mener legen min at jeg har INGEN symptomer på svangerskapsdiabetes og derfor annser han det ikke som nødvendig med en glukosebelastnings test(selv om jeg var feit FØR)......................

Takk for tips om kanelsnurrene (jeg vet det kanskje egentlig når jeg tenker meg om litt.....) Det får bli til helga:)

Skrevet

Du kan ringe meg i morra etter kl 5 og snakke med dattera mi, for hun er intet mindre enn imponert;) Og dessuten har ingen av dere disket opp med bilder av bakverk....................... Det blir litt som å påstå bildet av babyen på albumet ditt ikke din unge............. hvem legger ut bildet av noen andre sin baby??????????

Jeg er på 90 tallet jeg da.....ikke mye over......men er greit at det er 180 cm å fordele det på:)

Skrevet

Du går nå i 27. svangerskapsuke og har 98 dager (14 uker) til termin tirsdag 2. januar 2007.............................................................Hurra;)

Endelig nede på 90 tallet her også:)

P.S: var ikke sur i svaret om boller altså, glemte bare smilefjes bak;)

Nå må jeg skynte meg på jobb.....sent ute i dag.......pinlig å komme for sent på jobb når man begynner kl 12?!!!!!!

KLem

Skrevet

Faen nå kommer disse småfluene tilbake!! Og jeg har jo dusja denne gangen -med såpe til og med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...