Gå til innhold

Morgenkåpe, et must???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt det til vanlig, og syns egentlig det ikke er noe behagelig å bruke, men sikkert praktisk når en er innlagt..skal alle dere ha det med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er et must, bruker det sjeldent selv. og på sykehset tror nokk at jeg vil ha romslige klær istedenfor morgenkåpe.

når vi får besøk vil jeg heller ha klær på en morgenkåpe..

men for de som føler at de trenger det, så er det jo bare å ta med. men ikke for min del.

Skrevet

ingen vits.... får sånn fine skjorter å ha på.. ta med en joggebukse isteden

Skrevet

Veldig deilig å føle seg ok og velstelt på sykehuset...

Har alltid med nye silkepysj, og har nå kjøpt meg en fin speilfløyel dress....en slik med hettejakke. Ellers fyller jeg toalettveska med gode produkter for hud og hår, samt nytt undertøy og ammebhèr...

Bruker noen mnd på dette, koster litt, men er verdt det :-)

Morgenkåpe forbinder jeg med min gamle bestemor...hehe...

Skrevet

Brukte kosedress på sykehuset sist, og kommer til å gjøre det denne gangen og... det var noen som brukte morgenkåpe, men ikke mange...

Skrevet

nei

jeg er ikke noen morgenkåpe menneske.

men tok det med meg allikevel første gang jeg var på sykehuset,alle ´sa at jeg bare MÅTTE ha det.

vel, jeg kom ikke til å bruke den og den tok over halve bagen.

jeg brukte heller mine store deilige joggebukser og en deilig stor skjorte.

er heller ikke så glad i sykehusklær.

så hvis du ikke bruker morgenkåpe til vanlig,så la den ligge hjemme.

Skrevet

Jeg hadde med, men brukte den aldri

Skrevet

Jeg skal ikke ha med morgenkåpe. Syns det er like greit å gå i sykehusskjorta og en joggebukse jeg;-)

Skrevet

Jeg er innlagt jeg...og blir vel her noen uker. Er glad jeg tok med morgenkåpa, da jeg må krysse gangen for å komme på badet jeg disponerer. Litt enklere å slenge rundt seg når jeg må på do om natta.... Hvor behov jeg har for den når barna har ankommet vet jeg ikke, men nå er den god å ha =0)

Skrevet

Her i huset bruker alle morgenkåpe. :-) Vi rusler rundt i den til vi har vært på badet og kledd oss..

Tror ikke jeg kommer til å ta den med på sykehuset denne gangen... mener å huske at jeg ikke brukte den sist.

Skrevet

jeg tror jeg kommer til å ta med morgenkåpa mi... så får jeg bare la være å bruke den hvis jeg ikke har behov for den... kjekt å ha:)

Skrevet

Jeg bruker fleese-morgenkåpe hjemme om natta når jeg må opp og hadde den derfor med på sykehuset. Etter at jeg hadde født svettet jeg så mye og var så varm at den rett og slett ikke fristet å gå med. Brukte sykehusskjortene, pluss en kosebukse etterhvert. Kan anbefale å ha med kosebukser og lange t-skjorter/ammetopper hvis man vil gå i noe som ikke har sånn sykehuspreg.

Klem fra

Skrevet

Neeeeiiiii, jeg hater å gå med morgenkåpe.

Skal ikke ha det med meg denne gangen heller.

Heller en god og romslig T-skjorte.

Hadde ikke tatt det med meg hvis det var et must engang;)

Skrevet

Brukte den kun "i" fødselen. Dvs. den varte så lenge og jeg måte bevege meg mest mulig. gikk da noen runder i korridorene på føden og da hadde jeg den på over sykehus skjorten. Men etter at poden var født så var jeg så varm at jeg ikke orket tanken engang. Hadde da en joggebukse og en litt vid og lang t-skjorte (var mamma klær begge deler). Men dette var på sommeren. Denne gangen planlegger jeg joggebukse (en svart i collegestoff), et par singletter, og en hette jakke og cardigan.

Skrevet

Hadde også med sist, og brukte den aldri, har vel egentlig ikke brukt den noe særlig i de siste fem årene heller:) Nei, her blir det et par deilige treningsbukser, min manns store t-skjorter og en stor skjorte sånn at jeg ser litt skapelig ut når jeg evt får besøk...

Men husk et par gode bestemorstruser, man er som regel ganske øm der nede og blør ganske greit, så små pene truser er ikke til å anbefale:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...