Gå til innhold

hjelp med fertility friend....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg kjapt hva som er prinsippet bak. Har for haugevis med post fra dem, men orker bare ikke pløye meg gjennom alt. Er det noen viktige regler? Må jeg måle temp. på samme klokkeslett hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Du må måle temp på samme tid hver dag ellers blir tempen for uregelmessig og da er det vanskelig å finne el. FF er kjempebra å bruke. Du kan føre inn tempen din, symptomer, medisiner du tar, slimet, når du har sex, tappen...ja al du vil :-) Jeg bruker også chatr for vekta mi der inne. Det som er så bra er at basert på den infoen du legger inn så finner FF dine fruktbare dager. For siden temp stigningen er etter el og da er det for sent, så legger du inn info om slimet så sier den også fra om at nå er du fruktbar og når el er forventet. Jeg fører også inn når jeg har positive el tester. Og når jeg har sex, og da regner FF ut sannsynligheten for at jeg er gravid, om vi traff bra og sånn. Er kjempe enkel å bruke. Anbefales!

Ta en titt på chartene til folk og se hva de har ført inn. Jeg har ført inn det meste så du kan jo se på min hvis du vil :-)

Si ifra hvis du lurer på mere :-) Lykke til!

Skrevet

Hmm... Har målt på forskjellige tider på dagen til nå. Ante meg at det var feil, så får bli bevisst f.o.m. i morgen! :) Har jo TR enda, så det er vel ikke så viktig nå?

Det der med vekten ser jeg ikke helt poenget med. Må man ikke i tillegg betale for den tjenesten? Betaler du?

Skrevet

www.fertiltiyfriend.com

Jeg betaler nå ja. Fikk det VIP medlemskapet gratis i begynnelsen, synes det er innmari bra så bestemte meg for å betlae. Og også fordi FF ikke har reklamer på siden for de vil være uavhengige så det er vip medlemmene som betaler kostnadene. Men du trenger ikke vip, den finner el forde :-) Er jo gratis å bruke da :-) Før å få vekt graf så trykk på weight tracker i mappen over. Og for å se andre sine charts trykk på chart gallery. Jeg søker ofte på pregnancies og får se chartene til folk som er gravide. Spennede saker. Da kan man se når de hadde sex i forhold til slim og sex og det der og se hva som funker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...