Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei, Chanelle2! Lurer bare på om du kan fortelle meg noe om fremtida mi.. Kjærlighet, barn, jobb? Jeg er født 19.03.78 og har ei nydelig jente født 19.06.06. Setter stor pris på svar =) (Pappa'n til jenta mi er født 12.05.79 hvis du ser noe om han, men han vil dessverre ikke være en del av livet vårt)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Så heldig du er med ei sånn lita tulle;0) Får frem en bygning her, ser ut som et studiested.. Studerer du? Om ikke kan det se ut som om at du kommer til å gjøre det.. Ev kan det tenkes at du får jobb her. Dette er et grått, stooort bygg. IKkke sånn moderne, men mer sånn eldre, murbygg. Ser ut som om du skal inn her, ja. Vet ikke hvilken ev arb.erfaring du har fra før? Får opp ett barn til hos deg, men det er noen år frem i tid, tidligst slutten av 2008. Klarer ikke å se noe nærmere bånd mellom deg og pappan til lillegull.. lykke til!
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Tusen takk for svar !! Studerer ikke nei, og har igrunn ingen planer om det heller... Jeg har jobbet i dagligvare i 10 år, siste året som daglig leder. Jeg spurte Elastica om råd også, hun så 3 barn tilsammen (barn eller graviditeter..?), og at jeg ville finne kjærligheten snart. Ser du noe av det samme, eller? Tusen takk for at du tar deg tid Ha en strålende dag Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå