Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen som vet om det kan være et tegn på at noe er på gang? Har had litt vont i magen de siste 2 dagene, men har ikke følt at det har vært kynnere. Så var jeg på do i går kveld, og rett og slett "tissa" med rompa..(sorry detaljene, men sånn var det no bare..) Etter det dobesøket, ble det mange flere for å si det sånn..Flere ganger i dag også. Kan det tyde på at noe er på gang? Håper virkelig det! Er så drit lei..bokstavelig talt..
bollenr3 Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 kjenner meg igjenn i det du skriver... håper det er et tegn på at noe skjer, men tror egentlig ikke det... desverre... er oxo dritt lei...! skal krysse fingrene for at det snart skjer noe hos deg:)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Takker:) Ser du har samme termin som meg..menstermin 4. okt (ultermin 17.okt) Håper noe skjer deg også snart:)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 hehe..lurer på hva som skjedde der..merkelig..
bollenr3 Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 hehe.. ja det bei et gala langt innleg hvertfall=)
Videlivi Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde omgangssjuke for noen uker siden, og hadde det sånn hovedinnlegger beskrev det. men jeg kastet opp samtidig. ( klarte heldigvis å stoppe den ene enden før det andre kom) Det er noe som har gått. Men spis lit tørr loff og fiskepudding, og drikk cola og biola =) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå