Gå til innhold

Søskenvogn:velger dere Phil and Teds eller ei tradisjonel tvillingvogn?

Anbefalte innlegg

Klarer bare ikke helt å bestemme meg.

Valget står mellom emmaljungla tvillingvogn og Phil and Teds søskenvogn:

Fordeler emmaljungla: håndtaket kan lett snus slik at jeg kan trille begge veier, kommer lett til begge ungene, begge ungene ser godt, vogna er stødig å trille,

Ulemper: tar mye plass, er tung ca 19kg, vil i dette tilfellet beholde duovogna jeg har idag, slik at jeg også har enkelvogn om jeg bare skal ut med ene ungen.

Fordeler Phil and Teds: kan selge duovogna jeg har idag ettersom denne også fungerer bra som enkel vogn, lett ca 8kg, tar liten plass.

Ulemper: usikker på om den vil være ustødig ettersom det bare er 3hjul, litt kronglete å komme til babyen som ligger "under" eldstemann, usikker på om den som sitter nederst vil trives når den er så stor at den også sitter, ettersom den ikke ser fremover, bare til sidene.

Andre med samme dilemma?

Hva og hvorfor velger dere som dere gjør?

Huff, ble langt og kronglete dette her....

Fortsetter under...

Hei!

Etter mye tenking fram og tilbake her har vi valgt å bestille søskenvogna til Phil & Teds E3 double. Vi får ca 22,5mnd mellom barna og storesøster sitter ikke så mye i vogn lenger. Hovedgrunnen til at vi til slutt valgte P&T var at det er en liten og lett vogn + at vi kan bruke den som singlevogn også. Er enig i at det virker kronglete å skulle ha babyen under storesøster- særlig på vinteren hvor man må ha softbag med pose oppi. Det kan bli trangt......

Har prøvekjørt endel store søsken/tvillingvogner som Tetonia, Easywalker og TFK og synes de er tunge og uhåndterlige i forhold til P&T. Vi kommer til å ha vogna mye med i bilen, og da er det greit med en vogn som ikke er så stor og tung.

Lykke til i jakten på vogn!

Hei Australia venter på Julie:)

Hadde med mannen på titte-runde igår. Både han og junior (19mnd) likte Phil and Teds vogna best, så da blir det ei sånn på oss også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...