Gå til innhold

Bleien full i gult slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som skjer...? Er det noe farlig? Det var litt blod og, men det har jeg lest er ganske vanlig ved umodent tarmsystem.. Har aldri lest om slim....

Skrevet

Tror ikke det er noe farlig...

Men er du usikker, så er det jo alltids greit å ta en telefon til helsestasjonen... Er i alle fall ikke noe som haster, du behøver ikke å bekymre deg i helgen. Følg bare med videre på hvordan det ser ut... :o)

Skrevet

Syntes dette virket litt skummelt jeg? Hvor gammel er han/hun? Ville hørt med helsesøster.

Skrevet

Ville ha fått det sjekket. Skriker hun mye? Kan minne om avføring ved melkeallergi eller laktoseintolleranse.

Skrevet

Hun er 2 mnd...virker veldig frisk ellers, men griner litt når hun presser. Har hele tiden hatt litt vanskelig for å gå på do. Har sagt det til lege og hs, de sa det var normalt med mye pressing og klaging.

Først i dag jeg såg slim...i 2 bleier på rad

Skrevet

ville nok tatt en tlf. til legevakt eller noe.. om detkommer flere slike bleier ville jeg tatt vare på en så de får sjekket det..høres ikke helt bra ut..

Håper det går for over..

og ja det er vanlig med mye klynking og pressing den første tiden..

Jenten min hadde en lang periode hun bare hadde 1 bleie pr 7-8 dag.

No er det gått seg til..kommer 2-4 for dagen..hehe

Skrevet

Jeg mener fortsatt å ha lest at dette ikke er så farlig... De kan visst også få slim i bleien dersom de er forkjølet (ikke at jeg skjønner sammenhengen?!). Men ser det er flere som ber deg om å sjekke det ut...

Så lenge hun er blid og fornøyd, så tror jeg bare jeg hadde fulgt med videre, jeg. Og eventuelt tatt en telefon til helsestasjonen på mandag. Tror ikke det er noe mer hastverk enn det. Men er du engstelig, så tar du en telefon til legevakten. Er ikke noe verre enn å gå og engste seg...

Skrevet

I dag er ser hun ut til å være bra igjen, men har ikke hatt en skikkelig bæsjebleie siden. Pleier j alltid ha noen på natten. Sov også fra 22.30 og helt til kl.7. Vet ikke om det er noen sammenheng, men iallefall første gang. Ringer hs på mandag tror jeg.

Skrevet

Jeg ville nå tatt en telefon til legevakten, de kan sikkert sjekke med legen og så kan dere ta det derfra, om dere må komme bort der eller ikke..

Skrevet

Gi en liten tilbakemelding på mandag om hva helsesøster sier, da...

Kjekt for en annen nybakt mor å vite også! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...