Gå til innhold

noen fra Agder her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra vest agder her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor er du fra. jeg bor i Lindesnes, og har termin i midten av oktober.

Skrevet

bor i litt utforbi farsund (vanse), og som du sikkert ser så har jeg termin om 12 dager... kanskje vi treffes på barsel hvis jeg går litt over, og du får litt før! ser du har et barn fra før, hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg skal føde i kristiansand. Jeg er opprinnelig fra lyngdal, og har ært veldig mye i vanse!

håper virkelig jeg får litt før. Har hatt veldig mye kynnere og nedpress i det siste. fødtte 3 uker før termin med forrige.

har du noen fra før? er 24.

Skrevet

du heter ikke tilfeldigvis Danielsen nå? Hehe.

Skrevet

skal oxo føde i kr.sand.... litt lengre kjøretur, men jeg føler lissom det er tryggest der, med barnelege på huset hele døgnet og sånn... håper jeg oxo får tidligere, men har lissom ikke hatt noen tegn på at noe kommer til å skje med det første.. :( ellers har jeg ingen fra før, så jeg er så sinnsykt spent!!! lenge siden du bodde i lyngdal foressten?

Skrevet

har bodd her i nesten 4 år nå. det hadde jo vært koselig visst vi hadde møttes på fødeavd!! hvor gammel er du. Jeg skulle igrunnen ha vært i vanse i mårra, men venninna mi skulle avsted.

vet dere hva dere skal ha?

vi vet ikke hva det blir. visste ikke med den første heller.

Skrevet

Jeg kjenner Olaf. Han var sammen med Sissel for mange år siden. hørte at dere skulle ha små i oktober. Heter Hildegunn forressten.

Skrevet

vi skal ha ei jente=) ville ikke vite kjønnet i utgangspunktet, men klarte ikke å la være når jeg fikk sjansen ;) nå ble jeg sinnsykt nyskjerrig på hvem du er...?? hmm... *tenke*

Skrevet

vi prates nok igjen her!! må legge meg nå, skal opp tidlig. Lille gutt bryr seg ikke om det er helg!!

hilsen Hildegunn

Skrevet

da vet jeg hvem du er ja:) hvordan er formen din? du begynner vel gjerne å bli litt lei du oxo? teller bare ned på dagene her... og det går sent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...