Gå til innhold

Ikm for tre dager siden tok test da, super svak strek, tok test i dag. først svak ikke hel strek. Litt seinere tydlig fin strek??


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testen kan bli falsk positiv etter fem minutter, men så lenge den svake streken kom før det vil jeg si at du er gravid.

 

Ganske ny her... Hva betyr IKM???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dagen du venter mens men ikke vil den skal komme.

 

Hm vet ikke helt når den svake svake streken kom for jeg såg ikke på klokken. såg først etter på at det var innen fem minjeg måtte se, det pleier jo å være ti. Så nå vet jeg ikke i dag heller om jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo må vel det. men har bare kjøpt en... og langt å reise for å få tak i test. Dessuten skal jeg på byn og feire bursdag i morgen kveld så inntil da vil jeg vite det!!!! Må vel reise å kjøpe test i morgen tidlig men det blir ikke morgen urin da heller... jeg trenger et sterkt og tydlig resultat. Da må jeg vel vente til søndag morgen?? Typisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tissa på et glass og satt det i kjøleskap frem til testen er kjøpt inn, Da kan du teste morgen urin selv om du ikke har testen klar med en gang. Les bruksanvisninga. Noen ganger skal urinen være romtemerert når testen utføres...

 

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...