Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde siste mens (normal, men noe kort) i august. Siden vi planla og bli gravid tok jeg eggeløsningstester 9 dag etter etter mens første dag. jeg tok testen i 10 dager, den viste jo aldri at det var eggeløsning. Mens kom ikke, og ikke hadde jeg hatt eggeløsning, tror dere jeg var gravid selv om jeg hadde mens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 hmm,usikker der men...hvis du vet når du fikk mens kan du taste det inn på terminkalkulatoren...så ser du hvor langt på vei du er..jeg fikk mens 11 august...er 6 uker på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Tusen takk for tipset, men hvor finner jeg termin kalkulatoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oo00oo Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 Ligger en fin terminkalkulator på www.babyverden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå