no more babies Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Hva synes dere om Nova? Det blir i såfall lillesøsteren til Lilja. Hørte det for første gang her om dagen, og synes det er så fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Liker det veldig godt:o) Så at Alva_16 skal kalle datteren sin for det:o) Helt nydelig, altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Kjempefint! Aldri hørt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 Det lyder bra, men siden jeg kan både fransk og italiensk betyr det for mye NY!! Jeg møtte på en rykende fersk ALMA, og det syns jeg var nydelig. VAkkert navn til første datter syns jeg. Syns Lilja er veldig mye finere enn Nova..... litt firmanavn, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Huff. Supernova. Alt blir liksom "navn" så snart man henger -a bakpå en lyd. Typ: Ea, Ia og sånt. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #6 Del Skrevet 23. september 2006 Har en datter med dette navnet selv og har bare fått gode tilbakemeeldinger! Så jeg synes du skal ta det hvis du liker det. Passer fint med Lilja også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 23. september 2006 #7 Del Skrevet 23. september 2006 Det er fint, men tenker umiddelbart på hunderase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 23. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 23. september 2006 Åja, godiva, du tenker på toller, ja. Det hadde ikke slått meg faktisk:-) Blir mer og mer overbevist om dette navnet jeg altså. Til og med min kjære liker det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lejla Skrevet 24. september 2006 #9 Del Skrevet 24. september 2006 Det er knalltøft men jeg er bosnisk. ord Nova, Novo, Nove, Novi, Nov betyr ny... Også finnes kroatisk, serbisk, italensk, serbisk, slovensk, spansk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #10 Del Skrevet 24. september 2006 Nova er fint=) Passer også kjempegodt sammen med storesøster sitt navn, også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 NEI . Det er et fjell som heter Nova. Passer ikke til en unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Likte forslaget med Alma. Lilja og Alma passer mye, mye bedre sammen. Nova er et hardt navn, som får en til å tenke astronomi, eller, som noen har sagt her, firmanavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #13 Del Skrevet 27. september 2006 hei!synes ikke noe om navnet Nova....men vi er jo forskjellige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå