Gå til innhold

Oktober: Fullmåne...


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Ser på min kalender at det er fullmåne 22oktober (som passer meg i så fall SUPERT siden jeg har termin 25oktober) Men her inne ser jeg at det er snakk om fullmåne 7oktober....??? Hva er rett?? Kan vel ikke være fullmåne begge de dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.... Når er neste fullmåne etter 7oktober da...?? Hadde et ørlite håp der men det forsvant nå, he-he, 11dager over tid sist, hva blir det denne gangen?? Noen som vil gjette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åy... har termin 28 Oktober. Blir kanskje noen dager over da. 5 November? ikke lenge til heller da.

Men er jo såååååå mange barn som blir født mellom fullmånene. Såe... Funker vel bare for de som har termin/ferdig unge da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tihi, så føder jeg på fullmånen 5november er jeg akkurat 11dager over som med jente nr.1 ;) Men.... Gikk tilbake for å se hvordan det sto til med månen sist fødsel, da var det fullmåne en dag etter min termin men gikk alikavel 11dager over.... Konklusjon: Driter i hele månen, he-he!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Min far sverger også til dette med fullmåne! Jeg er mer i tvil. Særlig da han ved forrige fødsel kunne fortelle meg at jeg kom til å føde mellom 12. og 26. november, for da var månen voksende (fullmåne den 26.altså). Den gang hadde jeg termin 18.november.... Så hans spådommer var ikke akkurat oppsiktsvekkende! Barnet kom forresten akkurat til termin, 18.november. Men også denne gangen sier min far at månen har innvirkning. Han påstår det blir født flere barn når månen vokser, enn når den synker. Det vil for oktober si helt i starten eller helt på slutten av måneden. Den synker mellom 7.oktober og 22.oktober. For den som velger å tro på det! Jeg gjør det ikke. Den kommer når den er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...