Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Fikk en datter for snart tre uker siden, og kan derfor ikke ha sex enda. Sambo har knapt tatt i meg siden jenten våres kom. Hadde et kjempe flott sex liv før fødselen. Virker som om at dersom vi ikke kan ha sex så kan vi ingenting. Sjønner han ikke at jeg trenger kos i fra han?? En klem, bli holdt rundt, osv.... Virker som om vi ikke kan det så lenge vi ikke kan ha sex. Savner han så utrolig. Føler meg så forbanna alene, og uten en kjæreste. Han er her, men er jo akkuratt som en venn for tiden. Håper at dette endrer seg. At ting blir mer normalt igjen. Har prøvd å si det til han at jeg trenger kjærlighet fra han nå, men virker ikke som om han sjønner hva som er problemet. Føler meg bare så alene nå...........
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 sjønner ikke helt det der med menn på det området selv..virker som om når man ikke kan ha sex kan dem ikke kose fordi dem er redd for å få lyst på en måte...har hatt den diskusjonen mang en gang med sambo..føler at det har bedret seg litt nå...bare stå på ditt og prøv å forklar ham hvordan du føler det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå