Gå til innhold

Oktober: siste dag på jobb!


CaliforniaBaby2

Anbefalte innlegg

Nå er jeg halvveis med min siste dag på jobb før jeg tar mammaledig, det er 13 dager til termin, og jeg er veldig klar for litt ro og hvile før det hele setter igang. Håper babyen holder seg der inne i magen en liten stund til, slik at jeg får en pust i bakken, men den trenger ikke vente til langt over termin heller. Blir nok litt utålmodig om det går for lenge også. Nå skal jeg kose meg, lese bøker og blader, bake og gå tur midt på dagen! Og så gleder jeg meg til å ha lunsj med mannen min som jobber hjemme. Sitter på jobb og bare rydder pulten og datamaskina og venter på at helga skal begynne.

 

Ellers tror jeg den berømmelige slimproppen har gått de siste to dagene, så det kan jo hende dette går unna fortere enn jeg skulle ønske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, hvorfor går du ikke ut i permisjon 3uker før termin som er vanlig? Ble bare nyskjerrig ;) Selv har jeg 4arbeidsdager igjen, full nedtelling, he-he, men liker litt å gå på jobb og, dagene går litt kjappere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har neste uke igjen før jeg går ut, jobber bare man, tirs, tors og fred, fire timer dagen, men jeg er spent på hvordan det kommer til å gå, for han som tar over mine oppgaver er absolutt ikke rask nok. Håper bare det ordner seg og at de finner en løsning før jeg er tilbake om et år... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i USA, og her får man ikke like gode vilkår som i Norge. Jeg får bare betalt 55% av lønna mi når jeg tar permisjon, så siden jeg har følt meg OK til nå, har jeg jobbet for å få full lønn så lenge som mulig. Etter fødselen får jeg 6 uker med 55% + forsikring, så 6 uker til med 55% - forsikring (må dekke utgifter selv). Ikke rare greiene, nei, så med nummer to tror jeg vi skal forsøke å bo i Norge. Har amerikansk mann, så må jobbe litt med det.

 

Har faktisk vært fint å gå på jobb til nå, dagene går litt fortere, og man venter ikke sånn hele tiden. Men nå er jeg klar for en pause.

 

Kos dere med mammapermisjonen, jenter, Norge er et flott land å få barn i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...