Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg er 29 år og venter barn nr 3. Ble gravid første gang da jeg var 22 år etter å ha prøvd i 5mnd med tvillinger men mistet den ene i uke 10, fødte en velskapt gutt i 2000, ble gravid igjen i 2001på første forsøk etter pilleslutt og fødte en velskapt gutt til i 2002, ble så gravid igjen i februar 2006 på første forsøk etter pilleslutt, men mistet i uke 7, før jeg rakk å få mensen igjen ble jeg så gravid igjen. Det jeg lurer på er: har en søster som har fått påvist pcos og har slitt en del med dette og alle de følgende som følger med dette,så her en dag sa hun til meg at jeg ikke skulle se vekk ifra at jeg også hadde dette fordi jeg hadde mistet så mange ganger, ble veldig satt ut av dette og lurte på om det var flere som hadde hørt om dette??? Trodde at pcos gikk på at man ikke ble gravid på egenhånd jeg,men kan godt være at jeg erf veldig uvitende om dette, men har selfølgelig tenkt en del på dette her siden hun sa det. Kan jeg be legen om å teste meg for dette på grunnlag av hva min søster sa?? Håper noen kan svare meg på dette Tusen takk for evt svar
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Da jeg gikk gravid (har PCO) var jeg veldig bekymret for dette her, men min gynekolog mente at sjansen for å miste barnet når man har PCO er bare hakket høyere enn hvis man ikke har det. Du har jo "bare" (uff, unnskyld utrykket..) mistet to ganger, noe som dessverre ikke er unormalt, og det virker jo ikke som du har problemer med å bli gravid, noe vi PCOere har. Men det er jo klart legen din kan teste deg, syns absolutt du skal gjøre det hvis du er bekymret! )
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg har pcos og blitt gravid 2 ganger når jeg har "villet". Jeg synes absolutt at du skal undersøke deg hos legen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå