Gå til innhold

Bugaboo?

♥~Mio mi mio~♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett for meg at kanutten skal få en bugaboo. Har hørt at den er god og trille, lett å legge sammen og at bagen er stor. Stemmer dette? Er det plass til voksipose eller følger det egen vinterpose til?

Har noen erfaring med den på vinterføre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg for litt siden ikke skjønte helt hvorfor alle var så begeistret for denne vognen. Men for noen uker siden forelsket jeg meg dypt og inderlig... Fikk min i hus i dag, så jeg er en veldig fersk bugaboo-eier. Men bagen er stor og god og vognen er veldig lett å legge sammen. Har ikke prøvd med voksipose, men det spørs jo litt på hvor gammelt barnet ditt er når h*n skal bruke voksi og bag. Min gutt er 5 mnd, og jeg regner med å bruke bagen til godt ut i februar med pose. Har sett på ticket to heaven sin, og den ser ut til å passe bra i både bag og sittedel. Man kan kjøpe bugaboo sin vinterpose, men jeg ville heller kalt det en vår/høst pose. Tror ikke det er noe problem på vinteren, da vipper du over styret og vips så de store hjulene forann. det ligger forresten noen til selgs på finn nå, ellers koster den 6300,- fra www.babytrader.co.uk og 8500,- på fru lyng i oslo.

Skrevet

Heisan!

Jeg har Bugaboo, er kjempe fornøyd med den, MEN den er en ren "byvogn" og fungerer overhodet ikke på grus og snø (vi har derfor en vogn i tillegg), hvertfall ikke med så mye snø som det var i vinter i Oslo.

Det med å vippe styre over slik at du får de store hjulene foran er ingen stor suksess, man har da ingen kontroll på vognen. Den er nok ikke ment for norske forhold, men som sagt super i byen - så lenge det ikke er snø!

Voksiposen er nok som hun over sier, til vår og høst pose, den er nok ikke varm nok for norsk vinter, men den er kjempe flott i ikke altfor kaldt vær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...