Gå til innhold

Noen som kjenner til Basson Roma vognene??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

vi kjøpte bassonvogna vår for 2 år siden til vårt lille gull..

er knallfornøyd!!!

enseste er at vår vogn er svart,og kallesjen har blasnet litt..blitt litt rød/brun,og siden butikken vi handlet i er nedlagt kontaktet jeg butikken i danmark.

Det var så klart ikke slik den skulle være,så jeg fikk uten problem ny kallesje og nytt innertrekk til bagvogna!(pga gammel og nytt trekk,må jo være likt mønster inni)

Men ellers en kjempevogn..mange som komenterte den gode plassen i bagen...så duovogn er jempesmart!

bruker den hver dag og den er fortsatt likefin!(kun det med kallesjen)

servicen deres er helt topp!

Nå gleder jeg meg bare til å ordne den til nr 2!

lykke til med kjøpet..

klem..

Skrevet

Ei venninne av meg hadde kombivogna dems,og var kjempefornøyd. Hun sa den var omtrent som simo kombi, men billigere og større.

Jeg vet ikke om dette stemmer, men hun sa det og var iallfall veldig fornøyd.

Skrevet

Hei! Har også Basson Roma- vognen, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den til vårt første gull juli 2005, og skal bruke den til neste som kommer februar 2007. Den er litt stor, i forhold til alle disse "super-fancy" vognene man kan få kjøpt idag, men den vant Best i Test både 2004 og 2005 (??) hvis jeg ikke tar helt feil (iallefall 1 av årene), så den er iallefall sikker, og det er jo viktigst.

Lykke til :)

Mvh

Skrevet

Hei!

Min mor jobber en plass der de selger Basson vogner, og de har ennå ikke fått inn en reklamasjon. Jeg snakket med damene på butikken i dag om vognene, å de sa at de hadde fått en klage. Men der var det rett å slett noen som hadde brukt for mye makt...( + at hun dama klager på alt hun kjøper. Aldrig fornøyd)

Vognene skal være veldig bra!

Skrevet

Liker ikke det rynkete stoffet på bagen jeg, ellers hadde den vært pen.

Skrevet

Vi kjøpte den til første mann, og er kjempefornøyd med vogna. Den er ganske høy, og det var det jeg likte best med vogna. Det er også god plass i den. Synes mange av de nye vognene ser ut som små dukkevogner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...