#Prinsemor# Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Har snakket med en selger på barnas hus og de nye modellene kommer rundt januar/ februar 2007, å jeg som som håpte at de fikk de inn før jul!
Lirum Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 ....når har du termin? Vi gikk med ungen å kjøpre vogn vi, det var så rart og skulle ha en vogn uten å ha et barn liksom!!! Jeg kan jo ikke gjøre det denne gangen (må ha ny, den forrige er skakkkjørt og har opplevet dendel) - Nå får vi jo vinterbarn!!!! hvorfor tautonia, kan jeg spørre?
#Prinsemor# Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Fordi det er en lettere vogn enn de andre og har 4 hjul(mistral) Jeg skal kunne komme meg ut alene, uten å streve med å få vogna ut og inn av buss bil osv. Om jeg velger en annen 4 hjuling øker fort vekta med 4-6 kg, det synes jeg er mye. Har også hørt svært mye skryt om denne vogna. Mange bytter ut andre vogner når de er ferdige med bagen pga sportsvogna er for tung.
#Prinsemor# Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Har forresten termin i januar
Lirum Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Januar ja, da forstår jeg at julen er en "inn i fødselsdisen og ha alt klart - portal" for deg!!! Det høres som om jeg må sjekke ut tautonia, jeg liker også å vite at jeg ER selvhjupen... selv om jeg alltid er glad for en hånd er det godt å vite at en kommer seg fram og at en ikke MÅ ha hjelp for å klare det! Vi har hatt en simo, og jeg tør si vi har vært overalt med den...tatt snarveier ned rapper, hatt den med på fisketur, snarveier på litt brede stier, slengt ungen i meis og brukt vogna som "tilhenger" når vi reiste juleferie (hjuleferie) med tog...eller sommerferie! Vogna har vært så langt nord som på Svaldbard og sør som i england! Den har vært fantastisk! men den er litt brei, og det har vært et probelm med endel inn og ut og ned og opp! Er litt på utkikk etter noe nytt og bedre, men er også litt redd for å bryte med en vellykket erfaring!!!! Får begynne å spørre meg for! :-) Lykketil med å skaffe vogn i tide!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå