Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er bare 8 uker på vei, men synes så tydelig at jeg har fått en mage. Buksene er trange og magen er "gravid" - ikke bare tjukk. Det virker jo veldig tidlig, og nesten litt komisk. Synspunkter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Da er vi to som har mage.Er i uke 9 og buksene er trange og magen gravid.Har store problemer med å skjule det.Syns magen er større om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Glemte forresten å si at det er 2. gang jeg er gravid - kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 kanskje det.Jeg er gravid for 3.gang.Høres ikke ulogisk ut i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Er nok pga at du er gravid for 2 gang ja. Leste et sted at livmoren og magen husket og derfor ble den raskere stor. Jeg er i uke 12 og føler meg minst 4 mnd på vei, venter nr. 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #6 Del Skrevet 23. september 2006 Det var jo greit å høre at vi er flere. Og ja, definitivt større mage om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå