Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 og da tar dem mest sannsynlig vannet først for å se om veene starter av seg selv. Hvis ikke får jeg minimalt med drypp og ser om kroppen min tar i mot dette....har hatt ks og derfor blir jeg helst ikke satt i gang kunstig.. Noen som kan gi meg noen hint om hva jeg har i vente?? Når dem tar vannet....fosser det ut da? Gjør det vondt? Hva med dryppet? Kommer veene med en gang da? Noen som har erfaringer?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 hvis jeg husker rett...(er 14år siden di tok vannet på meg) di brukte en steril pinne og stakk hull på fvannsposen.var kanskje litt ubehagelig,men ikke vondt.vannet rant jevnt og trutt.fikk samtidig satt drypp siden mine rier var for svake.merka fort forskjell,og di blir vel litt sterkere enn vanlig.ikke for å skremme =0) men di blir jo på en måte kunstig,og ikke slik di kunne vært hvis kroppen selv ordner opp.jeg fikk opp å gå,og det gjorde at riene kom fortere og ble sterkere.husker jeg tenkte at da ble jeg fortere ferdig =0) er veldig forskjellig hvordan man opplever dette,så mitt råd er.:ikke gru deg,men ta ting som di kommer.prøv å sove godt så du får ladda skikkelig opp.=0) hadde ikke gruet for drypp igjen jeg.trodde jeg skulle få det denne gangen,men slapp. lykke til på mandag da.gleder meg til å høre hvordan det gikk.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Massevis av lykke til på mandag :0) Med meg har ikke vannet gått(blitt tatt) før langt ut i fødselen så jeg kan desverre ikke svare deg på annet enn at det gjør ikke vondt å ta vannet :0) Jeg fik drypp klokka 0900 og riene starta i 12 tiden..Men da var ikke vannet tatt.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Hei, føler med deg... Du er en dag lenger på overtid enn meg... Jeg skal ikke på overtidsvurdering før torsdag 28nde... Og da blir jeg vel kalt opp igjen til lørdagen for evt igangsetting...Tror jeg... Har ikke gjort dette før Hvorfor vil de sette deg igang allerede på mandag? Her i Bergen lar de oss gå to uker over termin før de gjør noe. Visstnok....
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Hei EvighetsUgle! Jeg blir satt igang tidligere fordi jeg har små bekkenmål. De er redd for at babyen skal bli for stor til vanlig fødsel hvis den ligger der inne og koser seg. Jeg har normalt med fostervann..babyen ble estimert til ca 3,6 kg ved termin...men jeg har SF mål på 41. Med mine 157 cm over bakken har jeg den kula på magen ) I tillegg har jeg pressa dem litt for at jeg skal bli tatt litt før...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Snik titter inne her og ønsker deg LYKKE TIL ;O)
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Takk ) Snart er jeg ferdig...JIPPI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå