juni73 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Vi orket ikke flere ICSI fosøk etter å ha prøvd i årevis både på Riksen og Volvat. Dro til Ciconia og fikk inseminasjon med donorsæd og ble gravi på først forsøk!! Vi er uenige om vi skal fortelle venner og kjente at far ikke blir biologisk far. Noen med erfaring med liknende??
*Lenn* :-)) Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde i k k e villet fortalt at min mann ikke var "biologisk" far. Det er ingen som har noe rett til å ha informasjon om. Og hvorfor fortelle det egentlig...? Det er jo din mann som uansett blir rette far for barnet. Det er jo hos ham og deg barnet skal leve og bo. Og det vil foralltid være mannen din som blir kalt "pappa". Ikke sikkert din mann synes det er noe særlig at alle vet at han ikke er biologisk far....? Han skal jo uansett bli pappa nå!! ) Lykke til!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde ikke villet fortelle at min mann ikke var biologisk far til mitt barn...og hvorfor skulle jeg ta fra ham den bragden? Og hva skulle det bety for mine naboer og venner? Kan ikke selv finne et eneste argument som talte for det jeg,men det finnes kanskje? Uansett-lykke til med svangerskap og fødsel!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Er enig, det er ikke noe dere trenger å utbasunere. selv om mannen din føler det er greit nå er ikke sikkert han føler det er så greit når folk begynner å snakke om det. Folk generelt har utrolig liten forståelse stort sett til og med ved vanlig IVF - utrolig nok. når det er sagt, vil det jo komme en tid hvor barnet kanskje trenger å få vite det, det får dere bestemme dere hva dere gjør. så mitt råd lat som ingenting, ikke snakke om det, lat som alt er som hos alle andre men greit nok at dere trengte litt hjelp hvis det kommer opp, men ikke nødvendigvis hvor mye hjelp det har ikke folk noe med. Folk vil ikke tenke noe over det, og senere har dere heller ikke løyet. GRATULERER så mye med graviditeten og kos dere!!! klem
juni73 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 Takk for kloke svar! Blir nok til at vi holder det for oss selv, iallfall til barnet er stort nok til å forstå dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå