Gå til innhold

lys brun utflod???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

blir så beskymret,, har lyse brun utflod, hatt det i ca 3 dager noen som har hatt noe lignene??

legen sier det ikke er noe farlig at det kan ha med hormonene og gjøre...er litt skeptisk forde..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

 

Tror nok du fint kan slappe av :) Har opplevd det masse selv. startet i uke 5. Fikk vite at dette er veldig vanlig og så lenge det ikke er smerter og friskt blod så skal du ikke bekymre deg. Hvor langt er du på vei? Er du over 6 uker så kan du jo eventuelt kontakte legen for en tidlig UL for å bekreftet at det er greit? Eller ta en HSG test hos legen som kan indikere om verdien i blodet er som det skal - noe som da kan roe deg ned :) Lykke til da! Det går nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 7 nå, har litt mensen murringer men ikke noe annet , var hos legen i går og da tok de alt av prøver som er normalt på første legevisit... tenkte jeg skulle ringe legen på mandag og høre om de kunne ta en tidlig UL

tusen tusen takk for svar det roet meg litt:)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme i uke 6 jeg. Lysebrun utflod i 4-5 dager, så ga det seg. Det er ikke farlig så lenge du ikke blør mye friskt blod, og har smerter i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...