Heffalump mamma Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 De blir jo bare sterkere og sterkere!!!!! Det er 4 dagen de styer på. Ikke så lenge av gangen men jævlig vondt. Godt jeg skal til jm på onsdag, skal da få henne til å ta en skikkelig sjekk!!! Vet jeg klager av lite og mangen har det verre enn meg, men jeg klarer bare ikke la være. Er så drita LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Heisann!!! Jordmor sa jeg godt kunne ta paracet mot menssmertene mine. Det er bare modning, men man trenger ikke gå rundt å ha vondt. Det hjelper meg iallefall:-)
Heffalump mamma Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg får nok ta en paracet ja.. Liker ikke å stappe inn med når jeg har baby i magen... Sa hun noe om hvor lenge det var "vanlig" å gå med disse modnings smertene før det skjer noe mer??
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Nei, det kunne være alt fra en uker til mnd-er. Jeg har skikklige smerter i dag. Nesten som jeg har litt sånn diarè- vondt ( hehe...sorry) Det svir og brenner både i rygg og bekken... Jeg har termin om 13 dager igjen, så det er vel på tide at det begynner å skje noe snart... Babyen tar ikke skade av paracet, så det er ikke farlig. Jeg liker heller ikke å ta medisiner nå , men det er så tungt å gå med dette så lenge i tillegg til alle de andre vondtene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå