Gå til innhold

Uff, jeg ser ut som en flodhest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at vi får vann i kroppen?? De siste dagene har jeg bare blitt værre og værre,men i dag er det helt grusomt. Bena mine ser ut som tømmerstokker og jeg har vondt i hender og fingrer. Begynner å bli lei og klar for fødselen nå, men er bare 34+2 på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det, er grusomt fordi beina blir varme og det føles som man går barbent i sandnes i syden, og for alle dere som var i tyrkia da det var hetebølge så vet dere hvordan det svir om man trør der sola steker...

min måte å "lindre" dette på er rett og slett lunka dusj, ikke så kald at jeg fryser, men behagelig nedkjøling, gjør dette om kveldene jeg, siden det er da problemet er størst, ellers hjelper fotbad i kjøligvann masse!

jordmoren min rådet meg til å drikke masse vann og spise mindre salt, salt binder fett og vann til kroppen og man får da vann i kroppen:P så hun sa at uansett hvor rart det virka burde jeg drikke mye vann, noe som heller ikke er like lett med tanke på dobesøkene om natta...helt grusomt, ikke noe dypsøvn på flere måneder...

jeg som trodde vi gravide skulle være heldige å få sovet fra oss før babyen kom, men nei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...