Gå til innhold

utenom tema,men spør for det..

Anbefalte innlegg

syns dere det er frekt å ikke ta av seg skoene når man kommer på besøk til folk?da tenker jeg på utesko, ikke pensko..

jeg syns det og irriterer meg grønn over de som ikke gjør det hjemme hos meg! har parkett gulv,så det er jo enkelt å vaske i forhold til teppe,men allikevel..

alle vennene mine tar av seg skoene,men de er de "eldre" i familien som ikke gjør det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6412805-utenom-temamen-sp%C3%B8r-for-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til fenomenet. Særlig min eks-svigerfar var ekstrem. Han valset alltid inn med sko på. Det er jo kjempeuhøflig! Klart man tar av seg på bena når man går inn til folk!

Si fra, selv om det føles ubehagelig. Det er DITT hjem, og de er gjester og skal oppføre seg deretter.

Annonse

Jeg tar alltid av meg utesko når jeg går inn, HVERTFALL hos andre. Om de sier jeg ikke trenger ta dem av så er det en annen sak. Dersom jeg hadde nyvasket gulv ville jeg definitiv gitt beskjed. Gjerne sagt noe sånt som " men, også utsko inn på mitt nyvaskete gulv da" smilende, i en lett tone. Da hadde de sikkert blitt litt flaue, men ganske sikkert tatt skoene av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...