Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg har de siste ukene lagt merke til at avføringen min er ganske mørk, bortimot svart nesten.. Noen som vet hva dette kan komme av??? Synes det er utrolig ekkelt. Ikke drikker jeg mye kaffe, ikke spiser jeg lakris (høyt bt) og ikke er jeg lenger plaget med forstoppelse.. Så forstår ikke hva det kommer av.. (er i uke 22+3) Velger å være anonym fordi jeg synes det er så ekkelt.. Fysj
Dingeling Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hei.. hvis du går på jern så kan det være årsaken.. eller hvis du har spist blodmat..
MammaDilla Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 hmmm... går ikke på jern, og blodmat har jeg aldri smakt...
MammaDilla Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 HAHAHA...så lenge var jeg anonym.. første gang jeg har signert med anonym så er litt utrent..
seff Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 du tar ikke noen gravid-vitaminer (feks Gravitamin) som inneholder litt mer jern enn vanlige viaminer heller?
ina:) Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 jeg tror jeg ville ha ringt lege/jordmor bare for å spørre siden du ikke spiser noen form for jern:) Alt er helt sikkert normalt og bra med kroppen din men da får du iallefall forhørt deg og slipper å urolige deg unødvendig Lykke til
Gaara Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 He, he...JERN Ingenting å bekymre seg over Den kan bli både grønnsvart, svart, brunsvart...Kommer i mange nyanser den
Gaara Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Burde lese innleget bedre...men står forsatt på det samme, du har sikkert fått den inn i kroppen enten gjennom mat eller vitaminer.
*babysyk Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Drikker du mye blåbærsaft eller juice som inneholer blåbær kanskje? Kan gi svart avføring det.
MammaDilla Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 drikker appelsinjuice, vann og melk.. spiser brød, og ellers vanlig kosthold. Burde spise multivitamin men glemmer det.. Men kanskje det allikevel er noe jeg får i meg som gjør at den blir så mørk.. Pleier igrunn ikke være noe bekymret,men i det siste har jeg vært i gjennom litt forskjellig. Bl.a mistanke om svangerskaps forgiftning. Har fortsatt høyt bt og ødemer. Så da er jeg kanskje litt mer hysterisk.. hehe.. Skal til jm 10 okt. Får ta det opp da hvis det ikke er bedre..
Gaara Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Hvis du er urolig, kan du jo også bare ta en telefon til fast legen...bare forklar alt du skrev her så kan de med en gang si i fra om det er noe du burde i det hele tatt tenke på.|
MammaDilla Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 nja... jobber i helsevesenet og har tatt en del avøringsprøver på brukere/pasienter, så har så utrolig lite lyst å risikere det.. det er så immari ekkelt.. Håpet alle skulle si her inne at de har de også og at det er helt normalt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå