Gå til innhold

dette er min historie..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

med mitt første barn, ble jeg gravid mens jeg gikk på p-piller..nå er jeg jo gravid igjen. hadde glemt å få i disse pillene, og resepten var oppbrukt, så jeg tenkte at en mnd ut, de gikk vel greit. vi var veldig forsiktige, hoppet av i svingen, utenom en gang...trodde det var safe, og mattematikken der og da, var vel så som så, tenkte vel på noe annet, så nå er jeg i min 7 uke snart...

tenker på dere strevere som prøver og prøver, mister, og alle tårer og skuffelser, og her blir jeg gravid uten å planlegge i det heletatt..er vel i grunnen heldig, selv om man ikke hadde tenkt det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg snakket med ei venninne i går som har prøvd og prøvd lenge uten å lykkes, og på tirsdag var hun og tok abort fordi hun var gravid, men det var dødt i 7 uke. synes så utrolig synd på henne siden hun har hatt så lyst så lenge, og så kommer jeg og forteller henne at jeg ble gravid på første eggeløsning etter at jeg sluttet med p-piller, lenge før jeg hadde forventet å bli gravid. verden er virkelig urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er det for noen,vær glad for at du er gravid.Men forstår hvordan du tenker og føler det.Men slik er det bare i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...