Gå til innhold

hva gjør dere på om dagene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeder vettet av meg snart, må si fortiden er jo tv min "beste" venn... orker liksom ikke å gå ut(har ingen klær føler eg, og med termin på søndag så vil ikke eg gå å kjøpe meg mer mamma klær...)ut da mener eg ut på kino ut å spise med venninner og slikt...

hva gjør dere på om dagene?

tror eg trenger å få meg en hobby ja... hm...(med samboer vekke også, så går jo det enda tregere...)

noen ideèr til meg:) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! kjeder meg fryktelig jeg også,og er lei av å bare glo på tv..så jeg har hvert på loftet og hentet de gamle frøken detektiv bøkene mine:) har rundt 70 bøker så da har jeg litt å gjøre;) kanskje du kunne begynt å lese en bok-serie?

Skrevet

jeg har begynnt å brodere slik ting til babyen der det står dato,m vekt, lengde osv. også søte bamser og slikt. til å henge på veggen. får kjøpt forsjellige i hobbybutikker. både meg og samboer har fra vi ble født og synes det er koselig å ha nå når en er voksen. vil derfor lage slike til min barn også.. greit tidsfordriv.

Skrevet

Jobber, og etter jobb er det oppussing. Er vel ingen gode tips noen av delene. Ser frem til permisjon da, men tror ikke jeg kommer til å rekke å kjede meg, da hele huset står på hue og vi sliter med å bli ferdige.

Men f.eks bøker, broderier, vask av babytøy, besøke familie, bake kaker etcv. er vel kjekt å holde på med istedenfor bare tv og Internett.

Skrevet

Liker du håndarbeid? Veldig koselig å lage noe til babyen, og verdifullt senere, det mammaen har laget.

Strikk et enkelt babyteppe (store pinner) og deilig mykt garn.

Eller begynn å planlegg scrapbooking, begynn å klippe ut, male små motiv etc. Kjøp maling så du har ferdig, til å ta avtrykk va bena på baby når den er nyfødt.

Broder et dåpsbelte til baby..

og nyt stillheten før baby kommer, jeg har en fra før, og når jeg satt på kafe her om dagen, så tenkte jeg at dette på nytes, så stille og rolig, og mulighet til å tenke på meg selv, før baby kommer.

Jeg skal unne meg fotpleie tenkte jeg...

Skrevet

Har termin dagen etter deg. Jeg har bakt noen kaker og boller osv som kan fryses - fint å ta fram igjen når vi kommer hjem og får besøk i hytt og pine. Andre er jo også flinke å baker med tanke på dåp da. Ellers nyter jeg godværet med å ta turer i skog og mark (med telefon i tilfelle). Har også strikket meg et skjerf til høsten - er ikke så veldig "kjerringevne" så skjerf er det eneste jeg kan strikke... ;-)

Skrevet

eg kan oxo bare strikke skjerf.. ikke så flink til det der... men eg har ikk termin før i nov, men går ut i permisjon om ei uke, å eg er fra før ganske arb.ledig, så er hjemme om dagene.

tida går til å sove så mye eg kan, da eg har litt søvnprobl, å jordmor sier eg skal sove når eg får sove, uansett på døgnet...

å så holder eg på med å ordne klart til babyen kommer, rommet til babyen er ferdig idag (!) å så holder jeg på med julegavene.

det er jo en ide, at du kan få unna mest mulig av julegavene før babyen kommer, så du slipper å styre med det, når du har baby..

ellers syr jeg mye, broderer. holder på med et svært bilde av kaptein sabeltann til mitt tantebarn, å har sydd bilder til barnerommet, med biler, og motorsykler, i stedet for de evinnelige bamsene... ellers er det jo en million ting som fyller hverdagen, så sjønner ikke hvordan dere klarer å kjede dere? hva med oppvask, klesvask, husvask, matlaging, å sånne ting, som må gjøres uansett?

Skrevet

Jobber og studerer..

- og tar meg av mine to barn..

(er i uke 32)

Skrevet

hvor stort hus har du da, og hvor mange lager du mat til, høres jo ut som du bruker en hel dag på det.jeg hvertfall bruker jo ikke akkurat hele dagen på klesvask og husvask og matlaging... gjør det der hver dag så når man gjør det hver dag er det ikke så mye å ta tak i her hver dag hvertfall, og jeg bruker ikke halve dagen en gang på det, så det blir kjedelige stunder, og rommet og alt er klart til babyen...så da blir det en god del tid til tv titting og brodering b.la.

Skrevet

Jeg løper etter en spinnvill ettåring... Og pusser opp hus... Så dagene går fort nok! (Er to dager på overtid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...