Gå til innhold

Er det vanlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, ikke noe skummelt med det.

Du behøver ikke å kjenne noe som helst før du er mindst 3-4 mnd på vei. Det er ikke alle som får slike symtoner som du nevner, noen vet ikke de er gravid engang når de er bare 2mnd på vei.

Eneste jeg anbefaler deg er å slutte å røyke, husk du er ikke alene med kroppen din. :-)

Lykke til

Hadde det akkurat som deg i starten, unntatt punktene med røyk (Har aldri røykt, og liker ikke lukten av røyk heller. Men jeg håper virkelig du har stumpet røyken?!! )

Ingen tegn på graviditet før uke 17-18 da jeg begynte å kjenne liv, dvs skjønne at det var det jeg kjente. =)

Ikke kvalm, svimmel, spesielt trøtt eller hodepine. Spiser også mindre porsjoner enn før, blir fortere mett. Er i uke 24 nå og har fremdeles ingen "problemer". Følte meg litt snytt en stund fordi jeg "gikk glipp av" de typisk gravid-tegnene, men nå er jeg bare glad til :-)

Du er nok bare heldig, ja! Jeg hadde det akkurat som deg. Hadde lest så mye om forskjellige plager, og endte jo opp med å bekymre meg fordi jeg _ikke_ hadde noen plager... Er det ikke rart med alt som man kan bekymre seg for!

Det eneste jeg merka var at jeg ble rundere, og magen ble litt større etter som ukene/månedene gikk. Rundt uke 19/20 kjente jeg liv med sikkerthet for første gang, og da var det litt lettere å forstå at jeg tross alt var gravid. ( hadde sett Lillegull på Ul vel 3 ganger før ordinær Ul, men det hjalp ikke så mye, he, he. )

Så kos deg med et normalt og fint svangerskap så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...