Gå til innhold

Et lite bagatellARG...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj nå kjeder meg meg max!! Jeg er som kjent snydens forkjøla - var på jobb i går og kom hjem med masse feber og krokodilletårer. Fikk _gudskjelov_ fri i dag, og gubben har tatt med seg snuppa på familliemiddag. Orket ikke være med (3 unger under 5år, sykt skravlete svigerfamilie og innestengt fårikållukt), så nå sitter jeg her, da. Men lite aktivitet på denne tida - alle andre spiser også middag?

Og så har jeg så vondt i ryggen! I går hadde jeg vondt i samtlige ledd inkl ryggen, så antok at det hadde med forkjølelsen å gjøre, men i dag er det kun ryggen, og jeg kjenner nå at det var sånn jeg hadde det forrige pp, 3-4 dager før mensen kom. GRRR! Stemmer det med tidsskjema får jeg TR før tida denne gangen - forrige gang kom den på dag 30/31. Og jeg som følte vi hadde vært så flinke denne mnd :o( Alt håp er ikke ute enda (jeg som har ikm 28/30. sept, men kjenner forventningene synker.

Hva gjør dere på jenter, og har dere hatt en fin dag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjedelig da!

du får holde sengen(eller soffan...hihi) og bli frisk!

jeg har vært hjemme i hele dag også, og kjenner at jeg begynner

å bli LITT rastløs....

har lest en del,sett på tv og bimmet.

har såååå lyst til å dra ut i kveld,men er blakk..

det er jo lenge til ikm enda,så ikke mist håpet;-)

heier på deg!

Skrevet

sett på tv, ja, det var kanskej ikke så dumt. eneste jeg har sett på tv før klokka halv åtte, åtte siste året er barnetv. har savnet alle de hjerneløse ettermiddagsprogrammene litt, hehe.

og når man kjeder seg så spinner tankene... HVIS jeg er gravid denne mnd så blir termin 120607. Hvis jeg går ei drøy uke på overtid (sist gikk jeg 10 dager over termin) så får jeg kanskje bebis 20062007? Hadde vært artig (sist KUNNE jeg fått baby 030405, men hun lot vente på seg gitt). Jada, illusjoner er koselig :oDDD

Skrevet

hehe....det tenker du på:-)

hvis jeg er gravid nå har jeg termin 060607.skulle vært

i år da,hadde vært litt kult.men kan jo håpe på å føde

èn dag for tidlig.050607....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...