Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Lurer litt på hva man trenger til vogna. Er det nødvendig med både skinnteppe i bunn og pose? Hvordan vet man om det blir for varmt for babyen? Hva er best pose eller teppe?
♡Linda♡ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jeg skal bare ha skinnposen... men gjør sikkkert ingenting om en har skinn i bunnen også?? vet egentlig ikke jeg.. men tenkte bare å ha lammeskinnet i senga og div andre steder... hmmm.... noen som har tenkt mer på dette? dytter litt:o)
lilli Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Skinnpose er kjempefint, ikke nødvendig med noe under, de er jo kjempevame.
birma og tredjemann Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det kommer vel litt an på hvor i landet du bor hva du velger. Jeg bor på Vestlandet. Skjelden minusgrader her, så jeg satser på lammeskinn i bunn og dyne og trekk over. Blir det en veldig kald vinter får jeg heller kjøpe inn pose når jeg ser at det er behov for det. Ellers så gir vel strikkaklær, ullbodyer og ulltepper også god varme på kalde dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå