Gå til innhold

Drømmer om tvillinger!!


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om tvillinger stadig vekk. At det er 2 stykk i magen, at jeg føder dem... gir de melk osv. (det utroligste jeg drømmer om) ;) Har også drømt om 3!!

Har drømt masse om det før også. Så jeg har bestandig sagt det at når jeg en vakker dag får unger så er det sikkert to eller fler der inne. heh..

 

Vi har tvillinger på begge sider i familien, både jeg og sambo.

Hehe.. har vært sanndrømt før, så det gjennstår å se da hva jeg er nå.. Eller om det bare er en pussig drøm..!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da!

jeg er tvilling selv, men jeg har ingen drøm om å få det... Men kommer det er det velkommen det også, for all del!:) men vil gjerne bare ha en først jeg:) hehe!! Har selv drømt at jeg får en unge nå, så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja jøsses, uansett antall er de veldig velkomne. Men det hadde vært greit med èn i første omgang da. :))

 

Så du er tvilling selv ja. Så gøy da:) Enegga da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant!? :))

 

Ja jeg er tvilling, vi har litt søskenlikhet, men vi er 2egga. Ikke mange som tror vi er tvillinger. Tror bare det er positivt jeg, mye som blir delt uansett når en tvillinger, så om en har eget utseende tror jeg bare det er bra! :)

 

Hvor langt er du på vei? Blir spennende når du har vært på UL og se om du er sanndrømt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tvillingmor til gutter på 2 år.Da jeg ble gravid med dem drømte jeg hele tiden om at det var to stk.Så da vi så to på sjermen ble jeg ikke så veldig sjokkert, sjokket var større over at det var to gutter,for jeg var sikker på at det var en av hver...

Lykke til! DET ER KJEMPE ARTIG Å VÆRE TVILLING MAMMA:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, er det sant??!!! Oioi!!:P

 

Hehe, nei jeg hadde ikke akkurat blitt sjokkert jeg heller da nei. men kanskje itt paff da:p For bestemor er sanndrømt, så da hadde jeg heller blitt skremt av at drømmen stemte:p

 

Jeg drømmer om 2 jenter da...

 

Jeg er 6 uker påvei da, men tror det blir ul tidlig denne gangen da jeg hadde MA sist gang. Men nå gleder jeg meg bare til ul da. Vil se, vil se...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt, tenkt om du også blir sanndrømt:)

 

Tviler ikke et sekund på at det er gøy å være tvillingmamma! :) Men 1 er nok STOR glede og mye moro det også.....

 

Blir gøy å se om det blir to stk da.., skal du vite kjønn?

 

jeg hadde SA i juni, men vet ikke om jeg kan få en tidlig UL pga det..

jeg er selv 5+3.. Jeg tror ikke jeg skal vite kjønn, vet ikke om jeg klarer å holde meg, men har lyst til å prøve å la være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy og venta til ungen hadde kommet da, for å se hva det blir. Men for å være ærlig,så tror jeg ikke at jeg greier å holde meg.. Jeg er alt for nyskjerrig. Bare MÅ vite det sikkert!

 

Kanskje enklere å ikke vite 2.gangen kanskje.. for da har man jo vært igjennom "det" før da, kanskje man er litt mer nedgira på det området.. nei jeg vet ikke jeg. Jeg hadde sikkert vært like nyskjerrig uansett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...