Gå til innhold

hekta på cola-light!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen på svangerskapet klarte jeg ikke tanken på cola brus, noe som var rart siden jeg var helt avhengig før jeg ble gravid. Men nå har lysten kommet tilbake igjen. Jeg bare MÅ ha det!!!!! Føler meg lei meg og stressa om jeg ikke får det. Er der skadelig for barnet?

Trenger ikke mer enn 1 glass om dagen, men det måjeg ha!

Er snart i uke 31 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at søtningsstoffet ikke er bra, men i forhold til mange andre ting gravide får i seg tror jeg nok ikke et glass cola light om dagen er noe å bekymre seg over:)

Skrevet

Det er jo ikke hipp-hurra , men et glass om dagen er ingen fare;)

Skrevet

Jeg ville heller drukket vanlig cola. Babyene bryter ned sukker mye bedre enn de kunstige søtningsstoffene:)

Skrevet

Meld deg inn i AC-klubben (Anonyme Cocakolikere) min!!!

Jeg er avhengig av cola (ordentlig cola, som jeg sier, ikke cola light) og det er ikke tulle. Jeg MAA ha cola, ellers foeler jeg meg ikke bra og blir frustrert og lei meg! Dersom vi gaar fri for cola, har det hendt at jeg har ringt og bestilt pizza kun for aa faa colaen levert samtidig!

Naar jeg ikke er gravid, drikker jeg over én liter om dagen. Naa forsoeker jeg aa begrense meg til 0.33 liter, og noen ganger drikker jeg annen brus, Schweppes, for aa faa bedre samvittighet.

Jeg vet jo det at cola ikke er like bra for babyen som dampkokt broccoli (...) men det er jo ikke akkurat som om jeg drikker alkohol eller roeyker.

Mitt raad: forsoek aa begrens deg, men ikke gjoer deg selv miserabel ved aa kutte ut tvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...