Gå til innhold

noen som er sykemld pga hovene legger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som har hovene ben/legger, har dere vondt forran på leggen da? Akkurat som om dere er støle oppover leggene og har vondt når dere går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. jeg er sykemeldt 40% pga vann i kroppen (og begynnende carpal tunnel). Det er slitsomt :( og jeg føler meg så dum også, som er sykemeldt og har plager av en så snål ting... jeg ser jo ikke syk ut, ikke har jeg bekkenløsning eller noe, men det blir altså såpass vondt at det er vanskelig å gjøre daglige gjøremål, og fungere i jobb.

Jeg prøver å kutte ned på salt i maten, drikke mye vann, ha beina høyt innimellom, osv.

Skrevet

Jeg er sykemeldt i 50 % men det er ikke fordi jeg har noen plager - men pga jobb situasjonen min. Men må innrømme at jeg begynner vann i kroppen. Etter en dag på jobb er beina mine så hoven :( det gjør nesten litt vondt. Tok dette opp med legen min og hun anbefalte meg og bruke støtte strømper. Men ikke den som var strammest - det er to tre typer og velge mellom - snakk med de på apoteket de hjelper å finne den riktige. Jeg har brukt strømpene så og si daglig og det hjelper. Og så er det veldig behagelig å gå med. Men det er ikke sikkert det hjelper for alle - men det har i allefall gjort det for meg.

Som Ka -ping sier kutt ned på salt mat og drikk mye vann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...