Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg har nå 2vogner...hovedvogna kjøpte jeg ny, mens den andre kjøpte jeg brukt (en gammeldags simo classic exclusive) Jeg må innrømme at jeg angrer på den brukte vogna, jeg kommer vel ikke til og få brukt den, tenkte liksom bare at jeg liker den type vogn så kjøpte jeg den, uten og tenke mer over det.. Skulle vel heller ha spart de 1100kr jeg brukte der ja :-( Noen andre som har flere vogner , og hva dere eventuelt bruker den andre vogna til ?!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hadde først lånt en vogn av svigerinna mi, men synes den er veldig 80-talls, så jeg kjøpte heller ny som jeg stolt kan trille rundt. Du kommer ikke til å trenge 2 vogner, så du kan jo selge den ene?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Ja...vurderer og selge den på finn.no....den tar bare stor plass uansett, og jeg for nok ikke brukt for den heller.. Samboeren blir vel fornøyd om jeg selger også, han har klaget helt siden jeg kjøpte den andre vogna! hehe
Candy girrrl Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hei. Jeg er på jakt etter en Simo Classic ) Så du må gjerne selge den til meg ) Har en OTH Urban Jungle i tillegg.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Vi har OTH urban Jungle og en Akta graco trille
Dane Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg har to vogner. Den ene, en dypvogn fra emmaljung, har jeg arva etter broder'n. Også kjøpte vi oss en sportsvogn til seinere, men kommer vel til å ha den på verandaen så hun kan sove ute i voksipose. Så slipper jeg å bære den ene vogna opp og ned hele tiden...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hei Titsi Hvor bor du hen? Jeg bor selv i Stavanger, men fikk tilsendt vogna i posten for ca 1mnd siden, tror ikke det er mange slike spesielle vogner tilsalgs i landet iallefall ikke her i Stavanger der jeg bor. :-) Du for med regntrekk,handlenett,sponmadrass og et nytt hvitt flecceteppe som jeg netopp har kjøpt til og ha oppå madrassen i vognen:-) Vogna er pent brukt og blå. Har bilder:-) Om du er intresert i å kjøpe så kan du får du alt for 1000kr (+ porto om den må sendes)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 eg har en simo kombi, kjøpt helt ny nå, å den skal babyen få sove i baggen i begynnelsen på rommet. har stor gang, så skal ha vogna inne i vinter, når jeg ikke triller.. men skal etter hvert ha en paraplytrille, men gidder ikke investere i det ennå, ungen må komme seg ut først, å klare å holde hodet oppe selv, før den tanken slår meg.. dess har eg ikk råd å kjøpe to vogne på en gang...
Candy girrrl Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Hei igjen. Titsi her. Jeg bor ikke i Stavanger men i Bergen. Men vi bor iallefall på samme side av landet. Jeg er veldig interessert i vogna di jeg. Bare den ikke er veldig solfalmet og slitt. Har du en mail adresse du tør å legge ut her? Jeg har etternavnet i min så har ikke så lyst å legge den her.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Viss du ikke tørr legge ut adressen din.Kan jeg legge ut min så kan du sende en melding til meg så kan jeg sende den over til titsi..Kjenner hverandre vi :0) Jeg har ikke namn i min adresse..
Gjest Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 titsi. har selv etternavnet i min email, men hadde vært fint om idefix la ut sin sin email da ja, så så jeg kan få tak i boadressen din. har lagt ut bilder av vogna på album her, under mitt nick...så kan du se hvordan vogna ser ut:-) tror jeg la ut 3-4 bilder ! du ser jo at vogna er brukt men absolutt pent brukt !:-)
Candy girrrl Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Ok. Da får vi bruke Idefix som mellomledd Hun har både mailen min og mobilnummeret mitt.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Har to vogner. Men den ene er paraplytrille, den andre kombivogn. Så det er jo litt forskjellig bruksområde på de to.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Heisann :0) [email protected] Det er adressa mi :0)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 men da sender jeg idefix en mail nå jeg da:-)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 sendte en mail til deg nå der jeg oppga mitt mobil nummer som du kan gi videre til titsi. satser på du for mailen nå øyeblikk:-)
Gjest Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 Kjempe flott.Da sender jeg melding nå så kontakter hun deg nok etterhvert :0)) Klem fra Hege. Grunnen til at jeg hjelper titsi er at mens hun har vært uten nett har jeg tråla finn .no etter vogn til henne ..He he he :0) Lykke til begge to !
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 22. september 2006 #20 Skrevet 22. september 2006 Hei! Jeg har prøvd å få tak i deg kjempe lenge,men du bytter nick så ofte:) Jeg gikk i klassen din på Lundehaugen vgs,på kontorfag.Vet ikke om du husker meg,men jeg ble sammen med den største idioten i klassen (angrer på det den dag i dag,men ikke så mye å gjøre med det) Håper at det går bra med deg og alt er bra med den lille prinsessa i magen din!Jeg har ei lita februar prinsesse jeg og samboeren min.Bare gled deg masse! Klem fra Anette
Gjest Skrevet 22. september 2006 #21 Skrevet 22. september 2006 Hei Anette:-) Joooo, jeg husker deg godt jeg!:-) Gosh, det er lenge siden...2001-2002?? Fullførte du året du? jeg sluttet jo siden kontorfag ikke var noe for meg.. husker også at du ble sammen med en som begynner på G ja..uten at det betyr noe nå, alle må feile i forhold...har selv vært sammen med mange frosker før jeg traff min kjære prins nå:-) Så du har en baby allerede du? så skjønt:-) gleder meg sykt mye til prinsessa mi kommer også, litt over 3uker igjen bare:-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 22. september 2006 #22 Skrevet 22. september 2006 så koselig at du husket meg:) jeg gikk ferdig året,men ikke lære,fant ut litt for sent at det ikke var noe for meg.Skal utdanne meg innen arbeidslederskolen heller.Jeg bor i Moss,men er hjemme hos mamma i sandnes faktisk frem til onsdag.Du kan jo titte på www.isabelandrea.piczo.com hvis du vil det.Der ser du prinsen min og prinsessa vår.hva gjorde du etter du sluttet på Lundehaugen?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #23 Skrevet 22. september 2006 jepp, jeg skal gå inn og se på den hjemmesiden din eller din datters hjemmeside blir det vel?! så du bor i Moss ja...:-) jeg tok fri år resten av det skoleåret..begynte på butikkfag året etter v/st.olav vgs , fullførte men gikk ikke ut i lære...så tok jeg 2 år med markedsføring og fikk studiekompetanse...har ikke gått videre på skole etter det...har jobbet i klessbutikk/parfymeri til nå nylig:-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 22. september 2006 #24 Skrevet 22. september 2006 Bor der,ble sammen med en nyyydelig mossing for 4 år siden,vært forlovet i 2,5år og tror han skal fri.......eller så er det en annen hemmelighet han skal si til meg når vi drar til pappa i Scotland på onsdag. Jeg vil jobbe i butikk selv,det er daglig leder eller eie butikk selv jeg vil,så da må jeg lese litt mens jeg er hjemme med tulla vår. jeg har ikke msn her hos mammam,men du må gjerne sende meg en mail på [email protected],og så legger jeg deg til når jeg er kommet hjem etter 6okt,når er det du her termin?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #25 Skrevet 22. september 2006 Wow!! Den hjemmesiden du har laget for din datter er bare helt uffatelig fin ! Jeg satt faktisk her med tårer i øynene når jeg leste de nydelige diktene du har skrevet der...kansje fordi jeg elsker dikt selv , eller fordi jeg snart skal bli mamma ?! Du må virkelig ha brukt mye tid på den hjemmesiden...helt fantastisk var den!:-) Jeg kommer garantert til å ta turen innom dit igjen. Lille Isabel Andrea var jo også bare nydelig:-) Nå vil jeg og få baby, nååååå! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå