Gå til innhold

Har født!

Myen *termin 06.09.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 daga over tia kom endeli den etterlænkta pia,3910 g og 51 cm.Frisk og fin! Født kl 04.17 den 18.09.Dro hjem fra sykehuset litt over 7 tima etter at nurket va født.Fødselen gikk fort og greit.slapp klipping og sying og formen e på topp! Lykke til til dere alle sammen som ennå venter på vidunderet sitt! Fødestua i tønsberg e absolutt å anbefale!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :-)) og en så rask og grei fødsel da.. Jammen heldig..

Skrevet

Tusen hjertelig! Ja,skal ikke klage når det går så greit.Ca 3,5 time fra riene tok tak til hun var født.

Skrevet

Gratulerer så massee med jenta! Så bra at det gikk fort og greit, uten sting og til og med.

Skrevet

gratulerer så mye med nurket =0)

godt å være ferdig,ikke sant??

kos dere masse.

Skrevet

Kjempedeilig å være ferdig ja! Nurket sover godt om natta,bare oppe en og to ganger for mat.La henne kl 11 i går,våkna kl 4 for mat og sov helt til 8.30 før mat igjen

Skrevet

Gratulerer så masse! Høres jo helt ideelt ut=)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta. Godt at fødselen gikk så greit da i og med at du gikk så lenge over.....

Håper det er min tur snart til å teste ut fødestua i tønsberg.... Har enda 3 uker til termin, men i og med at jeg fødte nesten 4 uker før termin sist, så føler jeg nesten at jeg går på overtid nå.....

Hvor kommer du fra siden du fødte i Tønsberg?

Skrevet

Kommer opprinnelig fra nord-norge,men har vært bosatt sørpå i 11 år.Bor i Sandefjord nå.Du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...