Gå til innhold

Amme bh til besvær...!

Anbefalte innlegg

Hei. Idag skulle jeg ut for å kjøpe meg en amme bh men det er jo nesten klinisk umulig i denne lille verden. Fant en som jeg likte på lindex men tror dere ikke at størrelsen gikk til 85 c og d.. ikke snakk om at det finnes større jenter som får barn og skal amme. blir så frustrert og provosert.. Noen som vet om andre steder man faktisk kan få kjøpt en god bh?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6411694-amme-bh-til-besv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med F-cup hadde jeg ikke annet valg forrige gang enn å dra på spesialforretninger. Fant en kjempeflott bh som dessverre kostet 600kr... så det ble hele TO amme-bh'er, men ikke fler, da hadde jeg blitt ruinert. Ikke verdens største undertøysgarderobe på meg altså :)

Den jeg kjøpt hadde hekter over puppen, så en kan ta av en cup i gangen. Den har spiler, jeg prøvde spileløse også, men det var ubehagelig og faktisk direkte vondt å gå med. En morsom detalj er at den har en slags knapp foran som en kan dytte litt på - så en husker hvilken pupp en har gitt fra sist :)

Den bh'n har jeg også! Er faktisk en av de beste jeg har hatt, ammebh eller ikke! Men den "knappen" man kan skyve på bare forvirrer meg, for husker aldri om det er den puppen jeg ammet sist eller den som skal ammes fra neste gang :) Angrepet av ammetåke jeg!!

jeg passer ingen av de bhene i vanlig butikk ( har g-cup i normal tilstand). fikk tak i ammebh på en butikk for mor og barn. ellers bestiller jeg bh på nettet. figleaves.com har en del, bravissimo.com har mange størrelser (men ikke min) og ebay.com har nok

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...