Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 På www.barnashage.no har de tilbud på lammeskinn. Det er skåret 3 cm og koster nå 499,- Ser veldig fint ut, og er kanskje en ide til flere her inne?!! Kanskje noen til og med har sett de, og vet om disse er bra? Skal ha det oppi en en Quinnivogn, så var vel litt i største laget. Synes den virket fin i fargen, synes mange er litt for gule etter min smak.
linneagudmundson Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 ja! tack för tipset! har letat...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Hm, tilbud??? Jeg kjøpte mitt på BabyShop til kr 299,- ubleket. Tipper lengden på ulla er ca 3 cm der også.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Ja noen tilbud er bedre enn andre... Men det går vel ikke an å kjøpe på nettet etter som jeg kom frem til da jeg var inne på nettsidene? Bor på sørlandet og de har ikke butikker her nede.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Barnas Hage selger kun på nett iallefall, så da spiller det jo ingen rolle hvor i landet du bor.
SNoor Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Babyshop sender hvis du ber om det. tar 150 kr i frakt og ekspedisjon, men blir billigere allikevel for meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå