lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Er selv 3 dager over i dag. Synes det er så kjipt og gå og vente. Er kjempelei! Vil bare få det overstått og treffe babyen.. Men har ikke kjent noe spesielt, så må sikkert vente en stund til! Men har nesten ikke hatt kynnere idag, håper det er et tegn på at noe snart skjer! At kroppen ladder opp til jobbing... *krysser fingrene*
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2006 hmmm...er det bare meg som er på overtid her nå?? Jeg vil også føde...
ZiaCam Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Hei, hei! jeg er på overtid jeg og 2 hele lange dager. Min første fikk jeg 5 dager før... Lykke til til deg!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg er to dager på overtid.. Gikk to uker over sist, og prøver å forberede meg på at det kan skje denne gangen og... Har hatt sterke kynnere i flere uker, men det gir seg liksom med det...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 hadde håpet jeg skulle slippe å slenge meg med på denne linken jg men, akk neei. bare en dag over da, men føles mye lengre. har vært så innstilt på å få før tiden. kroppen jobber som en helt den men trenger den å jobbe så mye mer da? ligger jo bare å har vondt om natta jo. sukk. men ble glad da fysoterapauten sa at han kjente at noe var på gang til å åpne seg!! wohoo, da ble jeg motivert igjen.
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Hei jenter ! Må desverre henge meg på denne jeg også. Utrolig kjipt og veldig psykisk knekk å gå over termin synes jeg...En hel uke på overtid og ingenting skjer her !!! Bare bittelitt mensmurringer... Får smøre oss med tålmodighet
Tredje nurk underveis Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg er åtte dager over termin ... Har hatt mensmurringer i fire uker, slimproppen gikk for fem dager siden, da hadde jeg også en del vondter i tak med jevne mellomrom, men det gav seg etter to dager av og på. Håper kroppen kommer i gang selv så jeg slipper å bli satt kunstig i gang. Det er noe som heter barseltårer og barselblues, men i dag har jeg kjent på skikkelig venteblues ... Noen dager går det forholdsvis greit å vente, andre dager er det kjipere. Det verste er all masingen om ikke jeg snart skal føde. Men håper vi føder snart hele gjengen!
ladden73 Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 hallo! Dere trenger ikke å klage, jeg er 10 DAGER PÅ OVERTID. og jenter, vi er ikke på overtid engang. Ikke før etter 14 dager eller gått 42 uker. Bare for å være en gledesdreper, men er litt deppa om dagen. Lille gutt vil jo ikke ut! *^`#/#)=!"!(#!/%!§!=§`!?¤#!="=!`.....,
lana<3 Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 jeg joyner dere om 26 timer...da er jeg også over termin.....
Spaniella Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Fire dager over i dag. Er i ferd med å bli religiøs bare for å ha noen høyere makter å be til om at denne ungen skal komme ut. Jeg er ikke typen som liker å komme for sent, og for sen fødsel hadde jeg i hvert fall ikke trodd det skulle bli:)
lana<3 Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 12 timer igjen til jeg går over......
LB83 Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 er 1 dag over idag. hadde masse kynnere/ rier i går kveld. 5 min mellom så etter 3 timer ble det stilt og jeg sovnet. kjedlig å våkne i mårrest ja. håper det blir snart da.. ser liksom for meg at det blir på natta jeg så jeg blir så skuffet hver morgen. hehe.
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 5 dager over i dag og dritt lei. Magen eksploderer snart. Var helt sikker på at jeg skulle føde før termin siden det er 3 gang... men nei da. Ungen vil ikke ut.... :-((( Jeg er såååååå lei....
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 23. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2006 4 dager over idag... Men denne babyen har visst ikke tenkt seg ut nei. Ingen tegn til det foreløbig. Er så lei av å gå og vente. Sliter skikkelig på humøret. Enda verre blir det av de som maser om jeg har født snart! Åhhh... Må få ut litt frustrasjon! Men det må jo snart bli vår tur da damer..er max 10 dager til! Men det er jævlig lenge akkurat nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå