Gå til innhold

fertila og dodge

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere begynt å sleike gulli oppi rompa nå eller er det noe vi ikke forstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hvorfor har du inntrykk av at jeg gjør det? har ikke for vane å sleike noen opp etter ryggen.....utenom gubben en gang i blandt....hehe

Skrevet

eiy,,, trekker det tilbake...sleiker foresten daglig dodge oppover ryggen...tror hun digger det. Er jo ikke så mye hun får vasket og dusjet siden hun ammer hele tiden....

Skrevet

"Vi"? Snakker du på vegne av mange? haha.

Skrevet

åååå det så jeg ikke....vi ja.....jaja du er altseende du dodge....jeg vil også bli det. Ikke bare flåse fertila....

Skrevet

Ja, "Vi"-klubben synes at du og jeg sleiker Gulli i rompa.

Kanskje det var derfor hun fikk rier? :D

Om jeg ikke gidder å la meg provosere av Gulli slik som mange andre gjør, så får vel det være opp til meg. Du, anonym, får selvsagt mene og tro hva du vil. Men siden du har skrevet et innlegg til Fertila og meg om denne saken, betyr det at du har brukt energi på å spekulere i dette, samt investert minst 20 sekunder på å skrive det anonyme og innsiktsfulle innlegget ditt. Det fremgår av dette at du er en av dem som lar deg provosere betydelig av Gulli. Og da vil jeg bare si - få kontroll på deg selv, menneske! Du bestemmer da selv hva du lar deg provosere av og ikke. Jeg lover deg at du vil få et bedre liv dersom du ikke biter på alle kroker som legges ut til deg av dine medmennesker. Er det rart det blir krig her i verden? :D

Lykke til.

Skrevet

at fertila og dodge i dag gjorde den tråden noe mer koslig og fanget opp en annen side av gullis interesse betyr ikke at de på noen måte sleiket henne oppover ryggen.

faktisk har gulli i en lengre periode ikke provosert i det hele tatt og ofte har jeg lagt merke til at hennes såkalte provoserende raider egentlig starter med en tråd hun legger ut som i utgangspunktet ikke er provoserende, hvor noen plutselig bestemmer seg for at siden dette er gulli så må man bli provosert. (lingner mange andres innlegg som ikke får slike reaksjoner) og da pleier hun å starte med flere slike provoserende tråder.

jeg tror rett og slett at gulli er en like hormonfylt gravid dame som oss andre.som kan bli litt sår når hun føler seg misforstått. at hun er opptatt av vekten sin betyr ikke noe for om hun blir en god eller dårlig mor. det er veldig mange som er like opptatt av det som hun og som får lov å skrive om det uten å bli trakasert.

og at hun etter å ha blitt provosert skriver stygge ting om andres vekt og er stygg mot folk. er faktisk kansje hennes måte å ta igjenn på. hvis man ser på hvordan folk skrivet til og om henne så blir det jo direkte mobbing. hun tar kansje igjenn lik hun kan.

og før noen skal motsi meg min utalelse om hvorhvidt hun er en god mor eller ikke. hennes måte å få ut agresjonen på og få ut hormonene sine på her inne har ingen ting med hva slaks person og mor hun er i det daglige livet.

jeg har sett innlegg som jeg syntes er mer provoserende en det hun har skrevet, her under vil jeg legge ditt innlegg HI anonym. der har du min reaksjon og folk kan fare med det som dere vil. men tenk litt på hvordan dee faktisk henger ut og i lengre tid har hengt ut en person på bakgrunn av hennes fiksering av egen vekt. det er faktisk alvorlig.

venlig hilsen en som selv er i gruppen som kunne blitt provosert av gulli men som heller blir provosert av dere andre som lar dere provosere og lager diskusjonene til noe værre ne nødvendig gang på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...