Frøya76 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Så et innlegg på "bli gravid" om at vibrator ikke er bra etter EL. Stemmer dette? Prøver jo ha et godt sexliv, ikke bare tenke på prøvinga så er redd vår lek da har ødelagt sjanser for at egg skal feste seg? Hjelp! Noen som vet?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 har hørt at vibrator kan være skadelig hvis du bruker den inni deg, men ikke ved utvendig bruk.... jeg vet ikke hva som stemmer, men å ha sex på den gode gammeldagse måten skader i allefall ikke:)
Kick80 Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Har også hørt det om vibrator. Orgasme, derimot, det tror jeg bare er sunt! )
Frøya76 Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Hm, skjønner ikke helt hvorfor det skulle være forskjell om den er utenpå eller inni? Musklene trekker seg jo sammen ved orgasme, og vibrasjonene går jo gjennom kroppen? Takk for råd uansett, vi får kjøre "old school" etter EL for sikkerhets skyld
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Orgasme er bra det :-) Men ville ikke brukt vibratoren innvendig i lutealfasen da, spesielt ikke etter dag 4 etter el. Men du kan jo bruke den før el da :-)
lengsle Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Den gangen jeg var gravid fikk jeg streng beskjed fra legen om ikke å ha samleie før etter 1. tremester var forbi. Da jeg så oppsøkte legen etter spontanaborten spurte hun meg strengt om jeg hadde hatt samleie. Jeg hadde hatt sex, men det var ikke i samenheng med aborten, tror jeg. Det var flere dager før smertene begynte. Dessuten er legen min veldig gammeldags, og jordmoren og alle var uenige med henne. Likevel, jeg har tenkt en del på det, og jeg prøver å leve litt i sølibat. Dersom et egg klarer å feste seg så vil jeg ha ro og fred i livmoren. For sikkerhetsskyld. Men det er litt vanskelig. Plutselig så har en hatt sex uten at det var meningen.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Hei på deg! Orgasme er veldig bra det, men det stemmer at vibrator skal ikke brukes etter el. Du kan bruke dildo, men uten vibrator. Husk at det er ganske så voldsomme dirringer som kommer ut av en slik :-) Når man har eggløsning er det optimalet at damen får orgasme samtidig med mannen, eller rett etterpå. Orgasmen gir jo sammentrakninger der nede og på den måten "drar" den sæden oppover til riktig plass :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Det er ingen problem å ha sex, men voldsom sex med mange harde støt er ikke bra. Myk sex er bare sunt, den lille spiren har godt av å kjenne at mor og far har det bra sammen. Det har jeg fått beskjed om :-)
Frøya76 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2006 Ja, skal def. huske på det! Bruker den stort sett på "utsiden" Men får vEldig sterke orgasmer av det så tror jeg skal være litt forsiktig med det etter EL også, bare for å være litt ekstra forsiktig ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå