ladden73 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Føler meg veldig alene med mine 10 dager på overtid. Vært hos jordmor idag, og hu ville ikke sjekke om jeg var moden engang. Men alt er bra, bortsett fra psyken. Den daler fort nå. Har overtidstime på a-hus tirsdag. Da kjem de til å sette igang. Er det flere som har vært igjennom det samme. Overtid 14 dager, igangsetting o.l.Hvis jeg ikke er moden da blir det visst modningspille først, så ballong 1 døgn. Har så lite lyst til å gå enda flere dager å vente. Har mest lyst til å spørre om ks, hvis jeg ikke er moden. Har ikke lyst til å stresse han der inne. Det var det som skjedde med venninna mi. andre?? Med første ble jeg igangsatt 9 dager over. da hadde jeg 2 cm åpning, så de kom til å tok vannet. så drypp. Trenger sårt å høre om andre, og event. er det flere på overtid her. Ja, de kaller det ikke overtid engang før etter uke 42. men er dritt lei nå. Vil bli kvitt magen, kommme inn i egne klær, miste kilo,, Vrææælll, blir snart sendt på galehus, hvis det ikke skjer no ihelga. Har jo prøvd endel råd oxo, men ingen respons. så i helga blir det mye sex ja. God helg alle ventende mødre.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hold ut! Men er du ikke moden, ja kanskje spørre om ks. Litt vanskelig det der.
Har 2 Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Har du prøvd sette-igang-akpunktur! Kjenner noen som mener det kan ha god effekt - lykke til
ladden73 Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Ja, har hatt tre timer allerede. Ikke noe som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå