Gå til innhold

Ja ja, tasser inn hit jeg da:-(

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dere som er her henger innpå "bli gravid" også,men for de som ikke har sett nicket mitt før kan jeg presantere meg:-)

Jeg er altså elli-karamelli(glad i godis,men det vises ikke) og bor i Oslo sammen med han jeg skal gifte meg med om 2 uker:-) Jeg fyller 28 og han er 31. Har 2 hunder,men håper så indelig å få bebis også. Vi har ingen barn fra før av. Bor i leilighet midt i byen,men er på husjakt litt uttafor Oslo,vovver må jo ha hage!

Vi startet prøvinga i mars-05,da ble jeg gravid i 2 pp,men mistet samme dag som jeg testa:-(

Har hatt en pause på noen måneder,og har prøvd for fullt på nytt igjen i 10 måneder. Har begynt med utredning,og har idag hatt time hos gyn. m/ innvendig UL og sånt. Ble henvist direkte til Ullevål for lapraskopi,siden hun ikke kunne se noe galt hos meg. Jeg har EL hver eneste måned og ganske stabil syklus,samt at blodprøvene mine var fine. Har fått veldig store menssmerter etter SA'n,så mistenker kanskje at jeg har endometriose,evt. at jeg har tette eggstokker. Mannen har ikke levert sædprøve,da gyn. mente jeg skulle ha lap. først,uansett. Er egentlig litt glad for det,for da skjer ting litt fortere,vet jo det er ventetid for sånt. Men gruer meg jo litt da,mest for narkosen.

Ellers er jeg vel som dere andre,gråter og er lei meg når jeg ser gravide og hører om andre i lykkelige omstendigheter,men har blitt litt tøffere med tida. Håper at det klaffer snart,men er forberedt på at det kan ta lang tid. Er positivt innstilt til prøverør,men håper det ordner seg naturlig før den tid.

Har forøvrig IKM på søndag 24.sept.,men gyn. trodde ikke hun så noen spire der inne,så antar at det ikke går denna gangen heller:-(

Jepp,det var litt om meg:-) Bare å spørre dersom noen vil vite noe mer!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6411233-ja-ja-tasser-inn-hit-jeg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Elli-karamelli! Jeg husker deg:) Jeg er i ganske lik livssituasjon som deg. Vi har alt flytta ut av byen vi da, trodde jo babyen skulle dukke opp hos oss som alle andre, men kun hunden som løper rundt på gresset her gitt.. Jobber med vakta så vi får søkt prøverør. Fint at du får lap så raskt da, og få sendt mannen til testing også, så vet dere. Bedre å vite :) Lykke til! :)

Hei elli-karamelli og velkommen hit (jeg vet - det føles som ett skritt frem men 2 tilbake...)

Har fulgt nicket ditt litt inne på Bli Gravid også, så har fått med meg at du skal gifte deg. Gratulerer - det er jo skikkelig stas :)

Det er litt mer avslappet stemning her inne på mange måter, litt sjeldnere mellom innleggene, men litt mer ro på en måte som er litt godt. Kanskje vi jentene har akseptert en del ting, og roper ikke over oss over de minste symptomer eller spørsmål om man kan være gravid... (absolutt ikke for å være blærete eller noe, jeg har sjøl vært der..men man føler seg nok kanskje LITT hevet over sånne ting nå...)

Og det er litt ekstra rørende når noen her inne lykkes :) Håper den neste blir deg :) Da skal jeg gråte en gledesskvett for deg også ;)

Så søte dere er:-) *smile* Ønsker at det snart skjer noe positivt for alle og enhver her inne:-)

Jo,de symptomene driter jeg en lang marsj i,for det er samme greia hver gang; øme pupper,blodårer,murring,lett uvel/kvalme,hodepine,sår i munnen osv osv. Har hatt trifasisk tempekuve denna gangen,i motsetning til andre,men ettersom hun ikke så noe der inne har jeg lagt det håpet på hylla! Nå er jo bryllupsnatta rundt EL-tider neste gang,så håper på full treff da:-) Skal reise bort å gifte oss i all hemmelighet,så gleder meg veldig:-)

Merker at det er rolig her,har jo kikket innom nå og da,men hva skal man liksom si? Føler at det meste er "under kontroll",er bare å vente på videre utredning og ellers henge i med prøvinga som vanlig:-) Hver dag,sa gyn. til meg,så det er bare å stikke frem stumpen i tide og utide,hi-hi;-)

STOR KLEM TIL ALLE HER!

hei elli!

velkommen hit! jeg har jo snakket litt med deg tidligere på bli gravid også:) Det er litt tungt å akseptere at man plutselig er en "sliter", men her inne eer det som de andre sier litt roligere og mindre tyding av symptomer og sånn. det er i alle fall fint å ta en tur innom her for å få trøst når dagene føles tunge og ingenting er så rørende som når noen her inne lykkes!

og så er det jo et fint forum å spørre om ting hvor mange inne på bli gravid kanskje kommer litt til kort...:)

ønsker deg i alle fall masse lykke til!

Heisann og velkommen inn hit. Vi snakkes jo på bli gravid :-) Er jo mest aktivitet der inne, så jeg er mest aktiv der, men slitere forumet er mitt fristed, her føler jeg meg trygg. Her slipper jeg disse innleggene om å slappe av og ikke stresse og andre råd som sårer meg. Håper du også finner en trygg havn herinne hvor du ikke blir såret men føler deg forstått og lyttet til. Klem!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...