Gå til innhold

Emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om den? Tenkte kanskje og ha den til min bebi. Med city bag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt den. City cross sportsvogn. Vi gleder oss veldig til å bruke den:)

Også kjøpt med citybag ved siden av.

Det eneste er at den bagen kan virke litt liten, men vi har kjøpt vinterpose/skinnpose, og det går kjempefint med den oppi, og lillegutt vil ligge fint oppi der:) MEn vognen skulle nok ikke vært noe mindre for å si det sånn:)

Vognen er jo veldig lett i vekt, noe som er genialt for min del, for jeg er ganske liten selv, thihi.... Også er den så enkel i mekanismen, noe som er kjekt hvis man er alene på tur:)

Også finnes de jo i så mange fine farger da:)

Skrevet

Den var fin!! :)

Hvor mye koster disse??

Skrevet

Vi betalte 5500,- .

Men har jo hørt at alt er billigere i sverige da:)

Vi kjøpte vår på RUDO.

Skrevet

Vi kjøpte en 2007 modell av denne vogna på Rudo for et par uker siden. Vogna med City bag og sportsvogndelen, stelleveske (ca 400 kr) og vinterpose (1000 kr) kom på rett under 8000, så da må vel vogna med bag ha kostet omtrent 6600....

For oss var dette den perfekte vogna! Den var lett i vekt, enkel å håndere, samtidig som bagen hadde god nok plass til vinterpose. Kombivogner kunne vi bare glemme, de ble alt for smale til posen. Synes City Cross har et sporty og tøft utseende også, og den kommer jo i mange farger. Bagen er smalere i fotenden, men det er jo ikke der man trenger mest plass. Vi sammenligned med Emmaljunga Duo Edge, men for oss ble denne vogna rett og slett litt for stor og tung til at vi synes den var praktisk (selv om den sikkert er veldig robust og stødig osv) Bagen på Duo Edge har jo masse plass, men det å skulle løfte den av og på virka som litt stress pga størrelsen. For oss ble valget enkelt i hvertfall, selv om jeg hadde grubla meg grønn på forhånd i jungelen av vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...