Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har falt fullstendig for Villemo som navn til en jente... eller Villemo Kristine kanskje. Er dette lov? Hvor kan jeg finne ut om de vil godta Villemo, eller vet noen det her kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Ettersom navnet allerede er i bruk i Norge (35 som heter det), så tror jeg det skal gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Min kusine sin datter heter Villemo, hadde ALDRI hørt navnet før og lurte først på om det var et "navn", tok litt tid til å bli vant til navnet men hun er bare VILLEMO nå og passer det supert. Hun er 2år og de hadde ingen problemer med å få det navnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis du er litt mer original, velger du Heiemo. Begge navna er henta fra norske folkeviser, men Villemo er litt "isfolk"-besudla, slik jeg ser det. Blir litt som å kalle ungen Sol Angelica. Veit ikke om Heiemo er lovlig, men det er utrolig fint, og siden jeg ikke har noen døtre har jeg ikke brukt det sjøl, men det var aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #5 Del Skrevet 23. september 2006 Det er lov kjenner ei som nettopp døypte jenta si for Villemo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 kjenner også en som har døpt datteren sin Villemo. Synes forøverig også det er veldig ISFOLKET. der er vel derfra de fleste har det. Er forøverig veldig glad i den serien jeg da. Har selv Saga på min navneliste, men hadde helt glemt at det er en der som hette det, så nå er det litt ødelagt for meg sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå