*Lucia* Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Blir ikke noe svømming på meg til mandag. Prøvde å ringe henne i dag tidlig uten å få svar. Etter det dro jeg til kiropraktor for å sjekke bekkenet mitt før jeg begynner på fødselsforbredelses akupunktur. Rompa mi som jeg har sliti med en stund er høyre bekken som låser seg hvis den er i samme stilling for lenge av gangen. Så til neste uke skal jeg ha noen runder hos han for å løse / myke opp! Håper det blir bedre! Kos deg til mandag og fortell meg hvordan det er! Har veldig veldig lyst til å bli med senere! :-) God helg
rødhette* Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ok. Hvis jeg husker det, kan jo jeg høre med henne litt på mandag også, hvis du vil. Hvis du mailer meg på gmailen eller sender meg nr på msn, kan jeg jo gi henne nr ditt hvis du vil, så kan jo kanskje hun ringe deg.... Lykke til hos kiropraktor igjen neste uke da, får fortelle meg hvordan det går! God helg til deg også
*Lucia* Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Takk for det- Håper det hjelper!! Ja, gjerne spør henne på mandag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå