MilleMamma Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Har ikke gjort så mye ut av meg på BIM. Tror jeg er litt internett-sjenert om jeg kan kalle det for det...?! Hehe... Pleier å være her hver dag og bare lese andres innlegg. Men nå MÅ jeg bare skryte litt selv... Har 100 dager igjen til termin i dag. Hurra!!! Også har jeg vært på 3d ultralyd på Nøtterøy ultralydinstitutt i dag klokken 12. Så deilig å se at alt sto bra til inni der. Først så hadde han hendene foran ansiktet hele tiden. Ble litt "bekymret" for at vi ikke skulle få noen fine bilder. Men så plutselig så ville han vise seg frem. Det er det søteste og vakreste jeg noensinne har sett. Jeg er så stolt! Og jeg gleder meg så veldig til å føde denne lille herlige gutten min. Vi fikk med masse fine bilder og en fin dvd. Den skal stolt vises frem til hele familien i helgen Jeg er så lykkelig. Takk for at du gadd å ta deg tid til å lese mitt lille skryte-innlegg... hehe...
Hemmeline Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer med bare 100 dager igjen til termin:) Så koselig at dere har vært på 3d ul:) Kos dere masse i helgen med å vise frem bilder og dvd av vidundret deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå