Gå til innhold

Hvor tidlig viste deres test positivt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj. 10 dager etter el bare! Det vil da si at jeg vil kunne få vite svaret allerede om 2 dager! Men jeg skal vente ja.. Skal ikke drikke i helgen likevel.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv test før 2 uker etter ikm,men jeg var jo fullt klar over at jeg var gravid..kjennte det på hele kroppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg testet etter 10 dager og fikk positivt svar.

Har ei veninne som testet etter 7 dager og fikk positivt svar, og vi er begge gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne teste før IKM, men da må du regne med neg. test. Det er absolutt best å vente til 14 dager etter EL (dvs. den dagen du forventer mens).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HannaH - ønsker spire:) jeg også hadde el 14/9 ( skulle vert i følge syklusen, men mistenker den å ha kommet kanskje rundt 11/9) og jeg testa svaakt positivt i dag!!! ca 5 dager før ikm... kommer til å teste noen flere ganger sikkert bare for å være helt sikker, men det var to streker der!! Har sykt mange svangerskapssymptomer da så det må jo bety nurk på gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk knall positiv test ca 7 dager etter el. Men jeg hadde hatt en SA måneden før, så kan hende at noen av hormonene hang igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg regnet ut så langt; Med deg som først testet positivt 2 uker etter ikm er det mest sansynlig etter 13.8 dager, og hvis ikke jeg tar med den så blir det 11,2,

 

For det er vel ikke vanlig å vente så lenge? Selv er jeg nå 8 dager siden el. Så det nærmer seg testetid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 13 dager etter el, på IKM- dagen (hadde 27 dagers syklus). Anbefaler å vente til IKM, for man blir jo så skuffet dersom man tester negativt!! Men jeg vet det ikke er lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...