Gå til innhold

Dere med termin i helga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 dgr igjen, har åpning og slimpropp er gått, men jeg savner rier!!!!! Lurer på om noe skjer snart... Hvordan går det med dere andre med termin de nærmeste dagene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg har termin idag, men tror nok ikke at noe kommer til å skje med det første, virker som om ungen har tenkt å bli der inne gitt!

Hodet har vært godt festa og langt nede i flere uker, men det er det eneste også...

Skrevet

Har 4 dager igjen hvis det teller. Har også åpning, avflatet livmorhals, slimroppen forsvant i forrige uke... og der stoppet det jammen meg opp. Har hatt noen netter med vond kynnere, men så snart jeg truer med å stå opp, så forsvinner de. Var til kontroll i dag og CTG viste at livmor er aktiv som bare det (merket ingenting jeg... tror det må være noe galt med målingen...) Det er jo lov å håpe at det skal komme i gang om ikke altfor lenge!

Skrevet

Ja, er det ikke frustrerende?! Jeg lengter så etter å få holde lille guttebabyen min .....:)

Skrevet

Lengter også... Måtte gå gjennom fødeavdelingen i dag for å komme til CTG-maskinen. I dagligstua satt halve svangerskapskurs-gruppa mi med små nurk i armene og gliste fra øre til øre... Klarte jo ikke holde meg unna da, og nå har jeg jo ikke mer lysst til å bare trekke Junior ut??!!!! Vil åsså ha baby!!! *sukk*

Skrevet

Heia..jeg har termin imorgen..sitter her med noen rare kynnere...lager meg kvalm men de er ikke direkte vonde disse...

drømmer bare om fødsel og rier jeg for tiden..men det skjer ikke no...ik ser jeg for meg babyen heller lenger...ser ikke for meg at om en måned har jeg en baby i armene til tross for at jeg kjenner spark og bevegelser...tror det nok ik skikkelig før hun kommer ut..er dere slik?

Skrevet

Akurat sånn... tror ikke helt på at det kan være et helt lite menneske der inne før jeg får se det! I dag fikk jeg attpåtil et ultralydbilde av ansiktet til Junior. Ultralydbilder (vanlige) er ikke bra for bonding mellom mor og barn! Ser ut som en blanding mellom boxer og alien... Vet ikke om jeg vil ha denne babyen likevel... *hvor er angreknappen??*

Skrevet

hei krølle..vet ik om du så det på det andre innlegget..men hvorfor blir du satt igang...jeg har også liten bebis....legene sa -18,19 men skrev -18...++++++++++ andre ting...gud nå vil jeg føøødeee...

Skrevet

må bare spørre om en ting her, har termin på søndag men kjenner ikke til noe kynnere eller falske rier, hadde litt i går kveld men var vell fordi JM strippet meg.... (hihi) hun sa jeg hadde åpning, men hun fikk to fingre i åpningen min men fortsatt umoden, det jeg lurer på er at siden jeg har åpning har slimproppen gått da eller???

Skrevet

hei lailaelin! Svarte deg i andre innlegget.

Skrevet

Slimproppen min gikk når/etter at JM strippet, eller hva det heter. Kom ut masse rester av proppen senest i går kveld. Det var hvertfall ikke noen tvil om at det ikke var vanlig utflod..... :)

Skrevet

Jeg heller kan liksom ikke fatte at det kommer ut en baby! Min baby!!! Gleder meg så! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- gi meg rier!!!!!!!! Eller vannavgang!!!!!!! Magen er jo så stor, sigen og tung at jeg orker/klarer ingenting for tida....... I går skulle jeg prøve å barbere leggene........ Hm... Ja, det var jo enkelt! He he, dere skulle sett den stilen!!! haha

Skrevet

har termin i dag, å har trudd flere netter nå at nå blir det. masse kynnere og smårier. så var jeg til legen i dag og da sa hun at her var det ikke var så my åpning. så de søvnløse nettene var ikke mye til hjelp.. hun strippet da, så jeg håper det hjelper...

kan man ha sex selv om man er strippet? ikke noe falig det vel?

føler for å prøve noe selv og nå..=)

Skrevet

Jeg tror ikke det er farlig.. Skal bare framskynde prosessen det vel...

Skrevet

Har også termin på søndag og er klar for at det skjer noe I DAG!!! :-) Hver morgen er jeg like skuffet over at det ikke har startet. Har fått for meg at det begynner på natta...

Lykke til alle :)

Skrevet

Jeg og! Er også skuffet hver morgen, for jeg og tror det skjer på natta! her må det smøres med tålmodighet....

Skrevet

Dere er heldige som har blitt strippet og sjekket for åpning, etc....

Var hos legen i går og han gjorde ingenting!! Har termin om 2 dager og hadde litt kynnere på morran i dag men det var det! Tror jeg kommer til å gå med gutten i magen lenge til...:( Å, jeg vil ha han ut nå!!!!!!! Gleder meg så til å se han for første gang. er så nysgjerrig!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...